Suus

Hoi meiden!

Jaa dat voorschieten van de medicatie probeer ik dus te voorkomen en hopelijk lukt dat zodra ik van het zf het machtigingsformulier terug heb. De regels zijn wel behoorlijk aangescherpt geloof ik.

Kimpansee, sorry ik dacht meteen dat jij ook een blaasontsteking had, niet dus! Hopelijk is het gevoel alweer over. Ik kreeg tot nu toe alle medicatie vergoed, ja. Ligt ook aan je verzekeraar en aan je pakket.

Molly, wat fijn dat de operatie achter de rug is, nu de uitslag nog... Wat duurt dat lang, zeg! Op zich wel positief dat de gyn. meteen aan de slag wil! Nog 2 weekjes en dan weten jullie dus meer, spannend!!!
Hopelijk is het dan snel raak, meis, het is jou ook van harte gegund!
Hopelijk een vruchtbaar najaar voor iedereen hier.

Hee Maris,
Balen zeg dat je dat wel zelf moest voorschieten, geen kattepis. Niet erg klantvriendelijk allemaal dat je dat zelf maar moet uitzoeken...
Hoe is het nu met jou, waar zit je nu in de IFV-cyclus en hoe gaat het met de hormoontjes?

Hee Lill,
Jaa we zijn er weer, gezelliiii!
Voel je je al wat beter, meid? Lekker weekend en een najaarszonnetje lacht je toe!

Ha die Inge, flausmausie,
Fijn zeg om te lezen dat het met D. alweer een stuk beter gaat. Zijn jullie nieuwe Aupings er al?!
Ai, je geduld wordt dus weer op de proef gesteld voor een half jaar. Dan zijn alle omstandigheden waarschijnlijk beter gestemd en lukt het ineens voor jullie! 2005 wordt gewoon jullie jaar, meid!

Met mij gaat het beter na de heerlijke ontspannen vakantie! Corfu is echt een aanrader, kost bijna niets en is maar 2,5 uur vliegen! Ik heb een 'Engels huidje' dus poepiebruin wordt ik nooit, maar ben wel 'zonnig gekleurd'!
Ik heb mijn banenprobleem maar even op een laag pitje gezet, zie na 1/1 wel weer. Richt m'n energie nu eerst op de IVF-poging in okt. en heb er een goed gevoel bij (nu al hahaha).
Ga nu manlief maar 'ns wekken, de slaapkop!

Meiden, een lekker zonnig weekend en tot snel.

Liefs, Suus

Hoi suus,
sorry dat ik zomaar "inbreek" op je berichtje,maar wat vetreft die vergoedingen daar loop ik ook tegenaan..
Ik ben bij agis verzekerd en heb de comfortpolis,nu staat daar alleen het een en ander in over IVF(en niet IUI)
De 1e poging wordt hierbij wel vergoed,maar de rest niet.(hoe verzinnen ze het!!??)
Bij de apotheek moest ik eigenlijk 11 euro(schijntje) betalen vd pregnyl injectie,maar ik zei dat het om een voorstadium ging voor IVF(dat heeft mijn gyn gezegd en ik las ook op het forum dat dan wel alles vergoed wordt als je iui doet) Zij wist hier niets van,maar deed het maar wel zo en anders kreeg ik alsnog een rekening)
Als ik de rest vd hormonen ook had moeten hebben werd het een ander verhaal zei ze....dat was wel erg duur.
Heb jij verder enig idee hoe dit zit,wb de vergoedingen?
W.b die eerste ivf die volledig vergoed wordt,dat is onlangs besloten met het wijzigen vd ziekenfonds regels.
gr. petra

Hallo Suzie!!

Goedzo meissie! Die baan komt wel weer!!! In januari puilen de kranten altijd uit van leuke vacatures! De IVF is nu veeel belangrijker!

Corfu ben ik nog nooit geweest maar 2,5 vliegen spreekt ons wel aan. Maargoed eind oktober zal het daar wel niet meer zo lekker warm zijn toch?

Onze aupings hebben we al weer een maand in huis. Heeeeeeerlijk! 's avonds even tv kijken en bzzzzzzzz omhoog!! Mijn man kan hier helaas nog geen gebruik van maken vanwege zijn rug maar dat komt allemaal wel!

Petra! Ik heb dezelfde verzekering! Ik had de compleetpolis maar heb meteen de comfortpolis besteld. Helaas gaat die pas per 1/1/05 in en moet je die een jaar hebben om de 1e poging IVF ook te krijgen.(maargoed we moeten eerst met IUI aan de gang) Jij zit dus goed. Mijn buren zijn zwanger en die gaven de tip. Je krijgt 3 x ivf maar extra terugzettingen van vooraf ingevroren eitjes zien ze ook als een poging. Het is dus handig als je die zelf betaald. is ongeveer 250 euro maar je spaart wel weer een totale poging incl. punctie uit a 3000 euro.
Ik heb gebeld over IUI en dat wordt vergoed behalve de hormonen. De kosten bij IUI gelukkig een schijntje in vergelijking met IVF. Dit antwoord was wel gericht op de compleetpolis die ik nu nog heb dus volgens mij krijg jij alles vergoed omdat je de comfortpolis hebt.
Ik heb trouwens telefonisch aanvullende voorwaarden besteld omdat het overzicht op internet beperkt is.

Doeg meiden!
Liefs Inge

Hoi meiden,

Petra, hoezo inbreken?! Hoe meer zielen...

Ik ben niet bij Agis verzekerd maar bij Amicon en heb slechts een eigen bijdrage van € 360 voor alleen de 1e IVF poging, de 2 en 3e worden geheel vergoed. Mijn mazzel dus.
Wel lekker belachelijk van de vergoedingsregeling daar zeg!
Hopelijk helpt Inge's antwoord je, toevallig dat jullie dezelfde verzekering hebben. Deze site is toch steeds weer ideaal om oa alle tips&truuks van lotgenootjes te lezen!
Wanneer start jij met een behandeling en welke precies?

Ha Inge,
Ja die beslissing op banengebied geeft me nu al rust. De IVF is nu idd veeel belangrijker!

Ik dacht dat het naseizoen wel tot oktober loopt daar, maar hoe het weer dan is weet ik niet. Je kunt altijd eens op Corfu.pagina.nl kijken.
Tis er wel heel mooi en niet duur!
Superdeluxe die fijne nieuwe bedden, echt genieten zeker.
Wel slim van je om nu alvast in de polis te duiken en over te stappen!
Ik ben blij dat ik destijds op tijd voor een duurder pakket heb gekozen, daarvan pluk ik nu de vruchten...
maar ik lees wel vaker verhalen van meiden die het dus wel zelf moeten betalen :(

Ik duik lekker m'n nest in, heb een 'enerverende familiedag' achter het ruggetje...

Tot snel.
lfs. Suus

Meiden bedankt!hier heb ik wat aan!!
En inge...vandaag is de grote dag;eerst het zaad inleveren wat bewerkt wordt en 2 uur erna wordt het ingebracht..(iui)
Succes en hopelijk zijn we met een beetje hulp zo zwanger!

Terug
Bovenaan