Suus

Hoi Suus,

je schreef
Hee Maris,
Balen zeg dat je dat wel zelf moest voorschieten, geen kattepis. Niet erg klantvriendelijk allemaal dat je dat zelf maar moet uitzoeken...
Hoe is het nu met jou, waar zit je nu in de IFV-cyclus en hoe gaat het met de hormoontjes? Sorry moet er weer effe inkomen na de vakantie ;)

Ach we komen er wel overheen hoor dat voorschieten. We hebben gelukkig genoeg gespaard, maar kan me zo voorstellen dat er legio mensen zijn die het geld niet 1 2 3 hebben.

Waar ik in de IVF-cyclus zit. Nou afgelopen woensdag werd ik ongi en ben ik dus met snuiven begonnen. Op zich niet erg, maar gisteren had ik een mega hoofdpijn, wat een bijwerking van de medicatie kan zijn. Op 29 september gaan ze kijken of alles goed is binnen en dan kan de stimulatie beginnen. Na een week weer een echo en dan hoor ik meer.

Het is gewoon weer afwachten dus. Zoals altijd eigenlijk. Ik probeer het maar allemaal op me af te laten komen.

Lfs
Mariska V

Hoi Suus en Mariska,

Wat een spannende tijden voor jullie meiden! Ik volg jullie op het forum en wil even laten weten dat ik met jullie meeleef!!!!
Goed idee Mariska om het allemaal maar op je af te laten komen. Zo maak je denk ik de beste kans om het allemaal een beetje te kunnen handelen.
Ik duim in ieder geval heeeeeeel hard dat jullie snel goed nieuws hebben!!
Mijn buuf bevalt eind november van een tweeling door IVF dus dat is een mooi voorbeeld!!

Suus wat lees in nou!? Moet je alles zelf voorschieten?? Dat is flink balen zeg! Gaat dat lukken want het is nogal een bedrag he!? Wel een vreemde verzekeraar hoor!

Dikke kus voor jullie allebei!
Liefs Inge

Hoi Inge,

Je las het verkeert he (heb het ook een beetje verkeerd opgeschreven denk ik). Ik moet alles voorschieten. Suus niet, daar wordt alles direct door de verzekering betaald.

Groetjes
Mariska V

Hee Maris en Inge,

Maris,
Wel mooi dat je een spaarpotje hebt, je krijgt het tenslotte hopelijk allemaal terug of heb je ook een eigen bijdrage? Ik wel slechts van €360 dus da's te overzien.

Je schreef dat je met snuiven moest beginnen? Wat snuif je dan?! Klinkt bijna als een 'ander snuifje', haha!
En wat bekijken ze dan op de 29e? Krijg je een HSG (eileideronderzoek)?
Ik ben ook benieuwd met welke medicatie jij moet starten. Hoe vond je de uitleg gaan? En zie je op tegen het spuiten? Betekent dat voor manlief dan ook vrij nemen, want als ie ver van huis is is dat lastig plannen met IVF natuurlijk. Allemaal vragen, hopelijk vind je het niet vervelend dat ik dat vraag. Ik leef met je mee en zo krijg ik een beetje een beeld van het hele gebeuren, zeker van een nuchtere meid als jij!

Inge, lief hoor je medeleven! Thanks!Ik ben er nu mee bezig om het in 1x vergoed te krijgen zonder zelf te hoeven voorschieten, maar het ligt nu bij de verzekeraar in behandeling dus afwachten nog even. Maar ik verwacht wel dat ik niet hoef voor te schieten, en zowel dan is het geen probleem natuurlijk maar liever niet.

We houden de goede voorbeelden graag voor ogen ja! Het zou natuurlijk geweldig zijn en we hopen het ook heeeeeeeeeel erg, maar de slagingscijfers zijn nog steeds max. 30%, so we shall see!

Veel liefs terug,
Suus

Terug
Bovenaan