Suus

Hoi Suus,

In je uitleg aan Inge over IVF heb je het over het zwaarste in het traject de 2 wachtweken. Eigenlijk vind ik dat niet het zwaarste hoor. Hadden we bij IUI toch ook he 2 wachtweken.

Wat ik op dit moment zwaar vind, is de medicatie. Waarom vraag je je misschien af. Nou omdat voor mij 1 van de bijwerkingen emotionale instabiliteit is en daar heb ik af en toe enorm last van. Ik word gek van mijn hormoontjes. BAH. Soms zo erg, dat ik wil kappen met alles.

Ik hoop dat het bij jouw beter gaat.

Lfs
Mariska

Hoi Mariska,

Het is natuurlijk p.p. verschillend hoe je een behandeling ervaart en ik weet niet hoe ik de behandeling ga ervaren, maar wel dat ik bij de eerdere IUI behandelingen ook de wachtperiode het zenuwslopendst vond.
Ik hoop alleen maar dat de medicatie me meevalt, maar het is mij niet onbekend.

Het is balen dat je zulke emobuitjes krijgt van de medicatie, meid. Het is een ***gevoel als je heen en weer wordt geslingerd tussen hoop en vrees en ik hoop dat dit snel voorbij zal zijn voor jou. Hopelijk geeft de echo je weer goede moed.

Heb je het forum van ivf-site.nl al eens bezocht? Daar zijn allemaal meiden die in 'ons schuitje' zitten en misschien heb je daar veel herkenning uit hun ervaringsverhalen. Kom eens langs, Ang en ik zitten er ook!

Sterkte he meis,
lfs Suus

Terug
Bovenaan