Suus

Hi Suus,

Leuk dat me gemist heb, ik jou ook natuurlijk! Ik merk alleen wel dat ik er gewoon teveel mee bezig was. De hele dag naar signalen aan het zoeken van mijn lichaam. En dan las ik weer allerlei ervaringen en verhalen en dan ging mijn gevoel weer met me aan de haal. Heel zwaar. Vandaar dat ik even een tijdje niet meer op het forum ben geweest. Maar het kost moeite hoor.

Ben ook druk bezig om ander werk te zoeken en dat is ook wel lekker om mee bezig te zijn. Ik zou graag willen dat ik de kinderwens even naar de achtergrond zou kunnen verplaatsen, maar helaas de leeftijd laat het niet helemaal toe om geen stappen te ondernemen.

Jij hebt ook al IUI behandelingen gehad he? Ik denk dat dit er voor ons ook aan zit te komen. En daar heb ik best moeite mee. Gewoon omdat je dan zo gedwongen er veel mee bezig moet zijn. Waarschijnlijk zullen we dan ook mensen moeten inlichten (ook op het werk) en daar zit ik ook niet echt op te wachten. Maar goed, wat moet moet. We komen er wel doorheen! Goh ik hoop zo dat we over een tijdje terug kijken op deze periode met een kindje op onze arm en dat je weet dat alles het dubbel en dwars waard was.

Nou ik ga maar weer wat vaker komen denk ik, omdat het van je af schrijven gewoon lekker is.

Met jou alles goed? Met het werk ook?

Liefs,
Anne

Hai Anne,

Ik begrijp je heel goed meis, wat je schrijft over het bekende 'loslaten', soms wil je gewoon even weg van die kinderwens. Het slokt toch veel energie. Maar ik ben wel blij dat je hier weer bent, het van je afschrijven lucht toch ook wel op.
Hopelijk hoor je gauw iets van een andere leuke nieuwe uitdaging!

Ik heb ook IUI gehad ja, 3x ki en 6x iui (3 zonder en 3 met hormonen) en ik denk dat ze in jouw geval behoorlijke resultaten kunnen boeken want het is doelgericht. Ik zag dat je hieronder nog een oproepje hebt gedaan. Ik las op obgyn.net/vrouwengezondheid/VROUWENGEZONDHEID ook eea over zuurtegraad/vijandig baarmoederslijm.
Op die site kun je ook een gyn. raadplegen, zijn adres is hans.van.der.slikke@OBGYN.NET.
Misschien kan hij antwoord geven op je vraag.

Je schreef over je leeftijd, hoe oud ben je precies? Ik ben 34 en mijn klokje tikt dus ook al behoorlijk.
Op je werk krijg je misschien betere reacties dan je zou verwachten. Ik heb het gisteren ook tegen een (3e) collega verteld en zij reageerde heel goed, het verdiepte zelfs onze band.
Ik hoop dat het je weer wat beter zal gaan en dat je sterk bent op het moment dat je besluit voor IUI te gaan.
We moeten de moed erin houden hoor, en wat je ook schreef, eens zijn wij aan de beurt en zijn we ineens boven alle verwachtingen...zwanger, for sure!!

Liefs, Suus

Terug
Bovenaan