Suus

Hee lieve Suus,

Hoe gaat het met je en nu ook met de hormoontjes? Ik ben benieuwd hoe je erin zit en of je het een beetje trekt.

Ik kon het weekend niet online komen voor een chat.... zooooo beroerd! Echo was vandaag gelukkig goed!

Doe je het rustig aan en ik kijk af en toe op de chat of je er bent!

Dikke kus

Lara

Hai Lalara,

Hehe eindelijk kunnen we weer op het forum, hopelijk werkt het nu goed.

Jaaa, jij had vandaag je echo! En hij was goed?! gaaf zeg, gaf je zeker weer een fijn en gerust gevoel. Waren jullie met z'n deux gegaan? Daarna zeker in de wolken zeker?!

Je hebt het wel zwaar te pakken he met alle kwalen! Poor thing, hopelijk gaat het snel beter...

Lief van je om aan mij en de hormoontjes te denken, het valt tot nu toe reuzemee! Ik start op 20/10 (daarnaast) met het spuiten van een ander medicijn en dan verwacht ik evt. meer bijwerkingen, maar als het dan ook zo gaat als nu mag ik in mn handjes knijpen!

Ik hoop je ook gauw over de chat te spreken want ik wil alle in en outs in detail!! Ik kijk regelmatig rond 19:00 uur.

Mick check jij ook?!
-Check check who's in the house?-

dikke knuf van Suus

ps ik heb dat boek van Mariel Croon (Zwanger worden) geleend bij de bieb en het is wel een boeiend boek btw.

Hee Suzie en Laralalala,

Ga ik zeker doen om een uur of zeven checken of jullie er zijn!! Rond die tijd ben ik meestal druk, de kleine meid naar bed brengen, dus kom wel om een uur of acht checken of jullie er dan zijn.

Vindt het zeker een spannende tijd voor je Suus, en ben blij voor je dat je geen last hebt van de hormoontjes, zal je zien dat het allemaal wel mee zal vallen, maar goed je bent natuurlijk al het één en ander al gewendt toen je met de ki bezig was, misschien speelt dat ook al mee. Hou vol jullie zijn er bijna..

Wat fijn Laralalala dat de echo goed was, had al je berichtje gehoord op mijn mobiel. Hoop dat de misselijkheid over een paar weken over gaat, meestal is dat zo, omdat je dan de eerste drie maanden vaak zo ziek als een kip kan zijn... Probeer gewoon van alles en nog wat uit, eet anders iets kleins of helpt dat ook niet. Sterkte en tot snellie bij de chat!!!!

lfs Mick

Terug
Bovenaan