Suus

Hoi Suus,

Hier een poging om weer eens een berichtje te plaatsen.

Maandag as heb ik de punctie. Ik heb 13 eitjes tussen 17 - 18 mm. Vanavond laatste puregon injectie en morgenochtend mijn laatste neusspray en morgenavond om 22.00 uur de pregnyl injectie en dan word ik maandag om 8.30 geholpen.

En als alles dan goed gaat donderdag/vrijdag een terugplaatsing, maar dat moet ik nog horen uiteraard, want we weten immers niet of de eitjes ook daadwerkelijk bevrucht raken he.

Hoe gaat ie zo met jou?

Lfs
Mariska V

Hee Mariska,

Ik doe ook een poging voor een berichtje. Wat gaaf zeg dat je maarliefst 13 eitjes hebt!!! Een mooi aantal voor de punctie, meid. Hopelijk is de kwaliteit goed, spannend zeg....
Ik ga heel hard voor je duimen dat de punctie je mee zal vallen en dat ze genoeg mooie en goede eitjes zullen kunnen aanprikken! En dan is daar al ineens het spannende moment of er een bevruchting op zal treden, wow....dat wordt een spannend weekje voor jullie!!
Kiezen jullie voor invriezing als dat mogelijk is?

Met mij gaat alles ok, ben sinds woensdag begonnen met Primolut en heb maandag over een week mijn 1e echo. Wel spannend toch, hoewel het daarna pas écht iets spannender wordt vanwege de start van de stimulatiefase...
Tot nu toe voel ik me goed!

Toi toi toi meid, laat je maandag even weten hoe het is gegaan?

liefs, Suus

Hey Suus,

Ja hoor wij hebben ook gekozen voor invriezing als de mogelijkheid daar is. Altijd goed he. 2 voor de prijs van 1 zullen we maar zeggen.

Nou meis zal voor je duimen. Ik moet je eerlijk bekennen dat het mij tot nu toe reuze meevalt allemaal.

Tuurlijk laat ik je weten hoe het gegaan is maandag, maar of ik je het ook daadwerkelijk maandag laat weten, weet ik nog niet.

Lfs
Mariska

Hoi Mariska,

Over 3 uurtjes heb je al je pregnyl, en morgenvroeg denk ik aan je hoor!
Ga duimen dat de tp goed en hopelijk ok zal gaan....

Ben je zenuwachtig of valt het mee?
toi toi toi he
liefs, Suus

Hoi Suus

Nee hoor meis, ik heb de pregnyl gisteravond om 22.00 uur al gehad.

De zenuwen beginnen nu langszaam te komen. Ik probeer ze onder bedwang te houden, maar of dat lukt?? Ik heb in ieder geval rustig aan gedaan vandaag. En ik zou zelf blij zijn als het dinsdag avond is, dan heb ik nl. ook al de uitslag van de bevruchting gehoord, als het goed is, dat is eigenlijk het enige waar ik bang voor ben, de rest niet.

Lfs
Mariska

Terug
Bovenaan