Hallo allemaal,
Even een berichtje van mij, alles is goed gegaan met de punctie vanochtend, we hebben goed en genoeg zaad en 5 mooie eitjes die het nu heel gezellig gaan hebben daar samen in het Petri-schaaltje! Zondag horen we of er bevruchtingen zijn en of maandag terug mogen komen voor de terugplaatsing!
Inge, hoe gaat ie? Gesprekje goed gegaan? Bijna weekend....
Mick, hoe was je vrije dagje en hoe vond Isabel het overblijven? Doet je pc het alweer!
Angje, lief hoor dat je zo belangstellend reageerde in de chat!
Ik vind het knap hoe jij je er doorheen slaat en op gaat voor nr. 2
Die gaat lukken meid!
Anne, ik kan je berichtje niet vinden! Kun je m nog een keer plaatsen?!
Lara, ik wens je een geruststellende echo morgen en maar gauw een mooi bol buikje!
Molly weet je al meer? Hopelijk geeft de echo maandag jou alsnog een positieve uitslag meid!
Patricia, hoop je gauw te spreken, gaat het spuiten nog ok?
...en alle andere meiden die ik vergeten ben, toi toi toi.
Ik duik nu lekker even mijn mandje in,
veel liefs van Suus
Even een berichtje van mij, alles is goed gegaan met de punctie vanochtend, we hebben goed en genoeg zaad en 5 mooie eitjes die het nu heel gezellig gaan hebben daar samen in het Petri-schaaltje! Zondag horen we of er bevruchtingen zijn en of maandag terug mogen komen voor de terugplaatsing!
Inge, hoe gaat ie? Gesprekje goed gegaan? Bijna weekend....
Mick, hoe was je vrije dagje en hoe vond Isabel het overblijven? Doet je pc het alweer!
Angje, lief hoor dat je zo belangstellend reageerde in de chat!
Ik vind het knap hoe jij je er doorheen slaat en op gaat voor nr. 2
Die gaat lukken meid!
Anne, ik kan je berichtje niet vinden! Kun je m nog een keer plaatsen?!
Lara, ik wens je een geruststellende echo morgen en maar gauw een mooi bol buikje!
Molly weet je al meer? Hopelijk geeft de echo maandag jou alsnog een positieve uitslag meid!
Patricia, hoop je gauw te spreken, gaat het spuiten nog ok?
...en alle andere meiden die ik vergeten ben, toi toi toi.
Ik duik nu lekker even mijn mandje in,
veel liefs van Suus