Suus

Hallo allemaal,

Even een berichtje van mij, alles is goed gegaan met de punctie vanochtend, we hebben goed en genoeg zaad en 5 mooie eitjes die het nu heel gezellig gaan hebben daar samen in het Petri-schaaltje! Zondag horen we of er bevruchtingen zijn en of maandag terug mogen komen voor de terugplaatsing!

Inge, hoe gaat ie? Gesprekje goed gegaan? Bijna weekend....

Mick, hoe was je vrije dagje en hoe vond Isabel het overblijven? Doet je pc het alweer!

Angje, lief hoor dat je zo belangstellend reageerde in de chat!
Ik vind het knap hoe jij je er doorheen slaat en op gaat voor nr. 2
Die gaat lukken meid!

Anne, ik kan je berichtje niet vinden! Kun je m nog een keer plaatsen?!

Lara, ik wens je een geruststellende echo morgen en maar gauw een mooi bol buikje!

Molly weet je al meer? Hopelijk geeft de echo maandag jou alsnog een positieve uitslag meid!

Patricia, hoop je gauw te spreken, gaat het spuiten nog ok?

...en alle andere meiden die ik vergeten ben, toi toi toi.

Ik duik nu lekker even mijn mandje in,
veel liefs van Suus

Ha Suus,

Wat een fijn bericht. Alles loopt nu toch heel voorspoedig. Doet me goed om te horen.
Is toch wel een ontzettend spannend traject voor jullie, als ik het zo allemaal lees. Nu weer op naar de zondag voor de volgende berichten. Duim voor jullie dat alles goed blijft gaan.

Gonnie

suzie,
goed zeg, heel spannend allemaal.
Ik hoop dat t gaat lukken, maar dat hopen we allemaal natuurlijk.
ik ben nog niet helemaal klaar voor de ivf-site, is misschien een toekomstperspectief maar eentje waar ik geestelijk nog niet aan toe ben. ik probeer te doen als of ik ieder ander persoon ben die in zn vijfde maand zit. alhoewel dat niet zo lukt natuurlijk, watnt ik probeer t al 2,5 jaar.... jij iets langer toch? had je al eerder t idee dat je ivf wilde doen; hoe lang duurde t bij jou voor je/jullie er ' klaar' voor waren? ik kan eigenlijk elk moment mezelf aanmelden en dan ook binnen 2 maanden in de ivf molen zitten. da;s wel een fijn idee.
ik kom zondag even naar je hopelijk bevruchte eitjes kijken. ik hoop op een goeie oogst en zal er vanavond een lekker wit wijntje op drinken! is t nou zo dat als er meerdere bevruchtingen zijn (bv. 5) ze er een paar invriezen en je bij een (hopelijk niet nodige) tweede poging bv.g een punctie meer hoeft?
ik hoop dat jij en je man/vriend nog een beetje van t weekend genieten en dat er zondag goed nieuws komt. en dan weer verder, ik lees t wel,
liefs lis

he suus,
ik had een hele mail geschreven en nu zie ik m niet meer. nou misschien komt ie nog. t komt hier op neer:
succes! ik lees zondag of maandag even mee hoe t is gegaan,
liefs, lis

Hai Suzie!
Ik heb je net nog gesproken op de chat maar toch even een berichtje!
Ik ben echt heel blij dat je 5 eitjes hebt!! Ik ben benieuwd wat de zaadjes met de eitjes uitspoken dit weekend!!
Gaat vast helemaal goedkomen!!

Liefs Inge

Hoi lieve meiden,

Dank jullie wel voor jullie lieve woorden en geduim, het heeft wel geholpen hoor! Het is gelukkig goed gegaan, ze hebben een flinke party gebouwd daar en van de 5 eitjes zijn er maarliefst 4 bevrucht!!!!
Wij zijn hier superblij mee natuurlijk, temeer ook omdat we nu weten dat het óók niet aan 'het bevruchten' lag bij ons! We hebben steeds sterker het vermoeden dat het dan toch aan mijn (te) dunne baarmoederslijmvlies ligt!

Morgen is de terugplaatsing in het umc en dan horen we of de 2 overige embryootjes voor eskimo doormogen!

Nu duiken we lekker de sauna in!!
liefs van een superblije Suus
(die smile moeten ze vandaag en morgen van mijn gezicht afpóetsen!!)

Terug
Bovenaan