Suus

Hoi lieve Suus!
Hoe is het met je? Ik heb je ook al een mailtje gestuurd. Zijn jij en G. een beetje bijgekomen van alle ellende? Zijn de poezenbeesten lief voor je? Ik knijp die van ons altijd helemaal fijn als ik me rot voel. Vind ze niet altijd even 'cool' maargoed dan had ze maar geen huisdier moeten worden!!

Als je wil kletsen dan weet je me te vinden!!!
Veel knuffels, liefs en een dikke kus Inge

Hee flausiemausie,

Lief zeg dat je hier ook weer schrijft!
Het gaat met vlagen minder/beter hoor!
Ik heb net een heerlijk heet rozenoliebad aangezet en daar duik ik zo lekker in, mmmm lekker schoon en warm m'n bedje in!
Ik heb ook veel knuffels gehad van mn poezenkindjes, ja. Het gevaar is alleen dat de ene nogal érg aanhankelijk is en als ik haar 1maal beneden heb (waar ze normaal niet mogen komen, maar dan is ze meegeglipt), dan miauwt ze me 's nachts wakker, wil je op bed!! Moet ik niet hebben he. Wil wel doorslapen!

Was leuk he ff in de chat! Wij zijn echte forumwippers he (hihi), nu is die andere weer vastgelopen! Boeit ons niet, wij lullen op elke manier verder!

Duik nu in mn badje (voordat ie overloopt), doooeeeeiii!

Kus, Suus

Hahaha! Echte forumlullers dus!! Waar een wil is is een weg en waar een forum is zijn wij. (of zoiets)
Je bent dus nog lekker in bad gegaan nadat we hebben gechat. Heeeeeeeeeeerlijk hoor!
Was wel even gezellig ondanks het slechte nieuws. Fijn om te horen dat je het allemaal red samen met die lieve vent van je.
Kus ing

Terug
Bovenaan