Suus

Hee Suus, ben je al weer terug van vakantie?? Heb je lekker weer gehad?
Ik heb niet veel te melden. Moest voor de samenlevingstest maar de timing was niet lekker, dus schuift het weer een maand op. Dat schiet allemaal niet op. Moet ook nog een hsg, daar zie ik best tegenop. Was het maar vast zo ver dat er wat gedaan werd ipv onderzoeken.
Ik ben vorige week jarig geweest en nu dus 35. Pfff de tijd begint een beetje te dringen voor mijn gevoel.

Jij gaat nu toch bijna weer voor de volgende IVF poging?

Hoop snel van je te lezen.

Liefs,
Anne

Hai Anne!

Nog van harte gefeliciteerd met je 35e verjaardag! Leuke dag gehad? Ik begrijp je 'tikkendeklokgevoel', ik word ook in april 35 (ai!), de meiden van '70!

Ben al weer effe terug en 't was heerlijk ja! Ik heb het snorkelen ontdekt en heb alle vriendjes van Nemo gezien daar! Lekker een weekje zon op m'n kop heeft me erg goed gedaan...

He jammer van die bad timing met je samenlevingstest...
Wanneer heb je de HSG? Ik heb ook een HSG gehad en viel me heel erg mee. Bij mij waren dan ook beide eileiders doorspuitbaar (dat scheelt!) en alles ok. Hopelijk bij jou ook.

Ik heb vandaag de hele santekraam aan medicatie opgehaald voor m'n 2e IVF poging en start op 21/2 daarmee.
Ik loop sinds een week bij een Chinese acu (in combi met IVF schijnt dat erg goede resultaten op te leveren) dus ik ben benieuwd. Het gaat er vrij 'Spartaans' aan toe daar, maar het is voor het goede doel ;-)

Leuk dat je weer wat vaker schrijft hier, see you!

lfs. Suus

Terug
Bovenaan