Suus35 en Niekie

A

Anoniem

Guest
Hé suus,

Je kan er ook niet omheen met je gevoel....
Ik bedoel sinds mijn eisprong voel ik dingen in mijn buik, steken, borrelen gewoon een wazig gevoel..

Hoe kan je er dan niet mee bezig zijn.
Qua moeheid lijkt het inderdaad erger te worden.. maar is dat echt of psy........??
Ik weet het niet mijn  gezicht ziet er niet uit, vanmorgen weer 6 pukkels erbij, waar  komen ze vandaan...????  
Ik weet ook niet wat ik wel en niet moet voelen omdat het natuurlijk pas mijn eerste ronde is...

Zo heb ik  nu nog steeds dik wit brokkelig slijm in mijn slipje (hé bah daar gaan  we weer) ha ha ha ha ha...!!! Sinds de eisprong.
Heb ik ook nog nooit gehad....

Zo had jij het over vitamine c tijdens de eisprong...
Ja ik ben ook met een vitamine preparaat begonnen....
En ik heb nadat ik ben gestopt met de pil een maansteen gekocht.

Ben jij nu ook nog steeds aan het temperaturen...??
Is het bij jou gaan dalen of nog steeds zo hoog en wat betekent dit...??

Nienke,

Hoi Nienke,

Wat leuk dat jij ook net als Suus bent uitgerekend op 2 juni...

Héél héél spannend allemaal..... ik moet dan nog 5 dagen wachten!!

Is het voor jou ook je eerste kindje..?

Ja en  wat betreft je steken "jemig nu weet ik pas weer waarom ik zo vroeg aan de pil begon omdat het niet uit te houden was"
Maar na 18 jaar de pil geslikt te hebben realiseer je je niet hoe of wat.

Maar we blijven  duimen meiden...!!!!
Merken jullie nog iets anders dan anders.....?????
Innestelings rituelen...????

Liefs en héél véél vruchtbaarheids knufjes....

Jeannette

Hoi hoi,

Nou we raken zo wel aardig aan de klets, gezellie hoor.
Buiten is het bloedje heet, dus ben weer ff achter de pc gekropen..

Toevallig heb ik ook een maansteen om.................. maar hoe het precies werkt? Baadt het niet dan schaadt het niet, denk ik dan maar..........

Verder slik ik dus "Femnatal" van Davitamon, vanwege het foliumzuur. Dat ben ik drie maanden voordat we "begonnen" gaan innemen.
En eventjes voor en na de eisprong slik ik sinds deze maand vitamine E. Dat schijnt goed te zijn voor de innesteling. Maar daar gebruik ik niet zoveel van............... te veel van dat spul lijkt me ook niet gezond.............. ben eigenlijk helemaal niet zo'n pilletjesslikker................gewoon gezond eten. Maar ik las er steeds maar over, dus heb ik het ook maar in huis gehaald. Ik drink en rook niet.........dus............. meer kan ik ook niet doen.  Zwanger worden  heb je toch niet zelf in de hand. Dat vind ik steeds meer een wondertje!

Ja, ja................ik temperatuur gewoon door, iedere dag weer. Het is al een automatisme geworden. De temperatuur blijft hoog. Dat zegt nu nog niets. Maar als je temp. na je NOD nog steeds hoog is........is de kans aanwezig (groot)  dat je zwanger bent.............. dus dan snel TESTEN!   Nog een weekje geduld hebben................

Ja ik voel ook van alles.............. misschien wil ik het ook wel voelen......hahahaha   ..weet ik veel. Volle buik, steekjes, pukkels, snel moe........Mijn lichaam heeft me een aantal maanden geleden al goed voor de gek gehouden, dus ik ben heel voorzichtig geworden........ Dan is de teleurstelling niet zo groot??? Mezelf een beetje beschermen.
Wat heb ik een bewondering gekregen voor mensen die al tig maanden of zelfs jaren bezig zijn......... Ik weet niet of ik dat zou kunnen?

Zo weer een heel verhaal...........

Maar ik duik nu snel de keuken in.................ff weer wat snels op tafel zetten.......

Groetjes,

SUUS

Ik heb al een dochtertje van (bijna) 4. Bij haar was het in 1 keer raak maar nu ben ik al bijna een jaar bezig. Hoewel ik er probeer niet op te letten voel ik toch elk steekje. Op dit moment denk ik dat ik volgende week gewoon ongi ga worden. Maar ja afwachten maar. Ik wou dat die week om was. Dan weet ik in ieder geval waar ik aan toe ben. Zei vandaag tegen mn vriend dat ik denk dat ik weer ongi ga worden. Hij keek meteen heel erg teleurgesteld. Ik hoop dat ik volgende week een positieve test aan hem kan laten zien.

We houden elkaar op de hoogte,

Groetjes Monique

Terug
Bovenaan