Suus35 en Niekie

A

Anoniem

Guest
Jeetje meiden ik ben 2 dagen van de site en ik  lees van alles......

Potverdorie Suus balen zeg....!!!
Ik lees net je berichtje gericht aan Sas24 voor de NOD lijst.
....... maar wat doe je er aan!

Zeker niet leuk, maar op naar de volgende ronde.... die is vast en zeker voor ons...
Ik voel het....

Niekie ik las  net je berichtje, hebben die duivels  zich al laten zien of toch weggebleven....

Ik kan mij zo goed voorstellen dat je op ten  duur baalt omdat je toch te kampen heb met spanning... wachten.... teleurstelling...

Ik zou ook inderdaad een afspraak maken met de huisarts....
Hij/zij kan jullie vast verder helpen....

Graag volg ik jullie ontwikkelingen.....

Ik moet nog even wachten maar zoals eerder vermeld geloof ik niet echt bij de 1e ronde in kans van slagen.... voel ook dagen niets meer....

Maar weet ik leef met jullie mee...

Héél véél liefs
Jeannette

Hoi,

Nog geen rode duivels maar mijn NOD is donderdag en dat zal waarschijnlijk een WOD worden (Wel Ongesteld Dag) maar ja. Ik had van de week gewoon even een dipje. Ik kan het soms niet uitstaan dat er vrouwen zijn die per ongeluk 1 keer hun pil vergeten en dan meteen zwanger zijn, en ik ben inmiddels al een jaar bezig. Maar ja ik kan me druk gaan maken maar dat veranderd toch niets aan de situatie. Hoe gaat het met jou? Heb jij het gevoel dat je ongi gaat worden of ligt de zwangerschaptest al klaar?

Groetjes Monique

Hoi meiden........

Suus gaat het weer een beetje...???

Niekie, heb je al een test gedaan of zijn de rode duivels al gekomen..?

Nou, ik voel helemaal niets, geen krampje, steekje.......
Dus dat wordt 07 juni gewoon menstrueren....

Nou héél véél liefs en toi toi toi.
Jeannette
XXXXXXXXXXXXXXX

Hoi Jeannette,

Ja hoor............. met mij gaat het weer OK!  
De dag dat je ongi wordt, is gewoon vervelend. Maar ik stap er gelukkig toch weer vrij snel overheen. Ben toch nog vrij positief ingesteld.
Als ik kijk hoeveel rondes er sommigen al acher zich hebben..........
Wij gaan nu ronde 6 in. Het scheelt ook dat ik er van tevoren al rekening mee heb gehouden dat het een jaar kan duren............ als ik in mijn omgeving kijk, zijn er toch heel wat vriendinnen die er behoorlijk lang over gedaan hebben. En ik ben de jongste niet meer............

Toch vraag je je natuurlijk af............waarom het niet gelukt is............ heel logisch!
Nou, en deze maand gaan we het gewoon volgens het boekje doen............ om de dag en niet meer iedere dag, hahahahaha!
Kijken of dat helpt?

Groetjes en ik duim voor de 7e.........................dat je niets voelt wil helemaal niets zeggen! Je bent nog volop in de race!

SUCCES!

En Niekie................... voor jouw duim ik uiteraard ook hartstikke mee

En nu ga ik snel even onder de zonnebank, want ik heb morgen een bruiloft...............en die puistjes van vorige week............ die zitten er dus nog.............grrrrrrrr, dus even wat bijkleuren dat camoufleert een beetje...............

Groetjes en een FIJN WEEKEND allebei!

SUUS

Terug
Bovenaan