A
Anoniem
Guest
Dank voor jullie snelle reactie's.
Het is wat hé dat tempen.
Allereerst Doortje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.......
Meid ik ben helemaal blij voor je... hoe voel je je...???
Suus goed dat je zij gewoon door te gaan want daarna is mijn temperatuur toch weer gestegen. Gisteren had ik zoiets ach ik ga ook zo'n ovulatie test van Clear Blue kopen. (wat zijn die krengen duur) En wat denk je.... 1e streepje knal blauw dus binnen 48 uur klussen en de kans is groot dat u zwanger wordt. (staat altijd zo leuk op zo'n verpakking).
Nou meiden ik heb mij rotgeklust......
En vanmorgen had ik een temperatuur van 37.1 gewoon in één keer 0,4 graden omhoog.
Nou mag je na je eisprong nog even klussen maar ik zal je eerlijk zeggen ik kan het niet meer.
Ik heb namelijk sinds gisterochtend zo'n vreselijke steken in mijn onderbuik dat ik er zelfs niet meer van kon lopen.
Jeetje wat deed dit pijn, ik ben aardig wat ongestelheidskwaaltjes gewend maar dit sloeg alles....
Vandaag ook al héél de dag (je wordt er bija onwel van) dan weer links dan weer rechts onderin.
Omdat het pas mijn eerste ronde is weet ik dat mijn lichaam nog even moet wennen en schoonworden maar wat is dit...????
Hebben jullie dit ook zo gevoeld....?
Was dit mijn eisprong wat ik voelde...??
Sinds vandaag wat bruinige afscheiding.... BLEH...!!!!
En ik ruik véél sterker (eet smakelijk)
Tja... duurt zeker wel even voor dit over zal gaan...
Weer een héél verhaal hé sorry
Liefs
Jeannette
XXX
Het is wat hé dat tempen.
Allereerst Doortje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.......
Meid ik ben helemaal blij voor je... hoe voel je je...???
Suus goed dat je zij gewoon door te gaan want daarna is mijn temperatuur toch weer gestegen. Gisteren had ik zoiets ach ik ga ook zo'n ovulatie test van Clear Blue kopen. (wat zijn die krengen duur) En wat denk je.... 1e streepje knal blauw dus binnen 48 uur klussen en de kans is groot dat u zwanger wordt. (staat altijd zo leuk op zo'n verpakking).
Nou meiden ik heb mij rotgeklust......
En vanmorgen had ik een temperatuur van 37.1 gewoon in één keer 0,4 graden omhoog.
Nou mag je na je eisprong nog even klussen maar ik zal je eerlijk zeggen ik kan het niet meer.
Ik heb namelijk sinds gisterochtend zo'n vreselijke steken in mijn onderbuik dat ik er zelfs niet meer van kon lopen.
Jeetje wat deed dit pijn, ik ben aardig wat ongestelheidskwaaltjes gewend maar dit sloeg alles....
Vandaag ook al héél de dag (je wordt er bija onwel van) dan weer links dan weer rechts onderin.
Omdat het pas mijn eerste ronde is weet ik dat mijn lichaam nog even moet wennen en schoonworden maar wat is dit...????
Hebben jullie dit ook zo gevoeld....?
Was dit mijn eisprong wat ik voelde...??
Sinds vandaag wat bruinige afscheiding.... BLEH...!!!!
En ik ruik véél sterker (eet smakelijk)
Tja... duurt zeker wel even voor dit over zal gaan...
Weer een héél verhaal hé sorry
Liefs
Jeannette
XXX