Suus35, Greetje en Doortje

A

Anoniem

Guest
Dank voor jullie snelle reactie's.
Het is wat hé dat tempen.

Allereerst Doortje van harte gefeliciteerd met je zwangerschap.......
Meid ik ben helemaal blij voor je... hoe voel je je...???

Suus goed dat je zij gewoon door te gaan want daarna is mijn temperatuur toch weer gestegen. Gisteren had ik zoiets ach ik ga ook zo'n ovulatie test van Clear Blue kopen. (wat zijn die krengen duur) En wat denk je.... 1e streepje knal blauw dus binnen 48 uur klussen en de kans is groot dat u zwanger wordt. (staat altijd zo leuk op zo'n verpakking).
Nou meiden ik heb mij rotgeklust......  
En vanmorgen had ik een temperatuur van 37.1 gewoon in één keer 0,4 graden omhoog.
Nou mag je na je eisprong nog even klussen maar ik zal je eerlijk zeggen ik kan het niet meer.

Ik heb namelijk sinds gisterochtend zo'n vreselijke steken in mijn onderbuik dat ik er zelfs niet meer van kon lopen.
Jeetje wat deed dit pijn, ik ben aardig wat ongestelheidskwaaltjes gewend maar dit sloeg alles....
Vandaag ook al héél de dag (je wordt er bija onwel van) dan weer links dan weer rechts onderin.
Omdat het pas mijn eerste ronde is weet ik dat mijn lichaam nog even moet wennen en schoonworden maar wat is dit...????
Hebben jullie dit ook zo gevoeld....?

Was dit mijn eisprong wat ik voelde...??

Sinds vandaag wat bruinige afscheiding.... BLEH...!!!!
En ik ruik véél sterker   (eet smakelijk)

Tja... duurt zeker wel even voor dit over zal gaan...

Weer een héél verhaal hé sorry

Liefs
Jeannette
XXX

Hoi Jeannette,

Nou kijk...., heb je je eisprong toch nog te pakken gehad. Mooi toch!
Ja en die steken heb ik inderdaad ook. Vast niet zo erg als jij het omschrijft maar wel duidelijk aanwezig. Dan links en dan rechts. Dus ik ben er bijna van overtuigd dat dat te maken heeft met je eisprong.

Ik heb die steken iedere maand een paar dagen, vandaar dat ik niet precies wist welke dag de eisprong viel. Daar waren die ovulatietesten uitermate geschikt voor.
Schrijf de dag van je eisprong ook op, dan kun je volgende maand controleren of het op dezelfde dag valt. Wel zo handig. Of............. het is niet nodig..............en ben je zwanger............

Ik temperatuur eigenlijk iedere dag de gehele cyclus door. Op deze manier heb ik een goed beeld van mijn cyclus gekregen. Het is iedere keer hetzelfde, dus dat geeft wel wat zelfvertrouwen..........dat het wel goed zit.

En nu maar wachten..................... ben de laatste twee dagen wel ONTZETTEND moe..............en dan ga je automatisch weer denken............"zou het een zwangerschap kunnen  zijn"? We blijven hopen. Moet nog even geduld hebben tot 2 juni. Alhoewel "even". Het lijkt wel een eeuwigheid.

Ben benieuwd of jij ook zo moe bent een paar dagen naar je eisprong. Volgens het schema, zou ik nu dan ongeveer op de innesteldag zitten (5/6 dagen na de eisprong)

Groetjes en ik zal voor ons ,

SUUS

Hé Suus,

Nou ben blij dat ik door ben gegaan.
Oké die steken horen dus bij  een eisprong "jeetje wat heftig zeg"....
Maar goed te weten..

Ik ga nu ook zeker iedere dag temperaturen.
Moet wel zeggen dat nu in ronde 1 het schemaatje van vruchtbaarheid.org exact klopt met de werkelijkheid.
Oké een daling gehad maar wist ook niet precies of dat mocht....

Laten we maar in ieder geval hopen dat we volgende maand niet meer hoeven te temperaturen.
Jij NOD 2juni en ik 7 juni.. spannend hoor..!!!

5/6 dagen na de eisprong de innestelling.. jeetje ik heb een aantal dingen (na 6x gelezen te hebben) toch over het hoofd gezien....

Meid ik hoop voor dat ze hun weg hebben gevonden en zich nu voor bereiden op een lekker warm nestje ha ha ha ha ha....!!!!

Wordt dit je eerste kindje...???
Heb jij dan ook die vieze bruine afscheiding gehad net na je eisprong...????

Jeannette

Hé Netje................

Ben ik weer even.
Ja we gaan voor ons eerste kindje. Daarom hoop ik ook dat het "redelijk snel" (binnen een jaar) lukt (wie niet trouwens?)
Ben n.l. al 35 en voel me dus al een "oude taart" hier op dit forum.

Nee, die afscheiding heb ik niet gehad. Zal wel oud bloed zijn???
Ik heb trouwens nooit echt veel afscheiding. Ik moet het echt zoeken op het w.c.-papier.........hahahaha.
Als ik die verhalen soms lees van "hele klodders" cervixslijm enzo..... nee, dat heb ik dus niet.

Gaan jullie ook voor het eerste kindje?
Wat is het toch allemaal spannend, als je er zo bewust mee bezig bent.
Als ik weer ongi word, hoop ik wel dat het inderdaad 2 juni is (of eerder)............ 3 juni heb ik n.l. een bruiloft van vrienden en ben ik de gehele dag uitgenodigd............dus dat zou mijn humeur dan aardig kunnen bepalen..............

Groetjes,

SUUS

Hé Suus....

Ouwe taart ha ha ha ha ha...!!!!
Tja heb ik ook hoor, al die jongen meiden hier...    ben zelf 34 en als het niet in één keer lukt  of als we ooit een 2e zouden willen....

Ja weet jij alles van af...!!!
Ja wij gaan ook voor ons eerste kindje... héél spannend en héél onwerkelijk te denken dat we dadelijk zwanger zijn ook al zouden we héél graag willen.
Ik ga er ook niet vanuit dat het direct de eerste keer zal lukken.
Op de lijst van Sas24 zijn er ook maar weinig die zijn bevrucht in de eerste ronde..
Maar we blijven hopen hé..
Ook zeker  voor jou met die bruiloft...

Ik moet zeggen dat ik nu ook voor het eerst hele dikke slierten slijm heb...
Gewoon vies, je kan er bij  wijze van gewoon een dikke sliert uitrekken wat super taai is... vies praatje hé..
Heb denk ik toch ook  te maken met het stoppen van de pil..  

Klussen jullie ook om de dag gedurende de maand of alleen meer rond de eisprong...???

Jeannette    

Zo ben ik weer even............ heb n.l. een vrije middag.

Ik ga er eigenlijk vanuit dat het "zwanger worden" ongeveer een jaar zal duren.............. eerder is natuurlijk mooi meegenomen.
Mocht het in die tijd niet lukken, dan zien we dan wel verder.

Ben jij er ook zo de hele dag mee bezig.............. als ik een steekje voel, denk ik meteen............zwanger? Heb vandaag 3 puistjes, waar ik er normaal geen heb of krijg............... zwanger?   Dan word ik eigenlijk niet goed van mezelf..............
Maar ach.....................

Nou rond de eisprong ben ik iedere keer van plan om om de dag te klussen, maar het wordt op de een of andere manier toch iedere dag. Heb anders wel eens het gevoel dat ik misschien het eitje mis??? Dus...................
Daarna heb ik meestal een paar dagen "rust", hahahaha.......... mocht er iets "ontstaan zijn", dan kan dat zich ongestoord ontwikkelen................onzin natuurlijk. Maar zo gaat het wel.
Verder slik ik ook vitamine E rond de eisprong. Deze maand trouwens voor het eerst. We wachten af of het geholpen heeft.
Enne............... ik blijf voor ons duimen.

Groetjes,

SUUS

Hee Suus,

Ik reageer even vanaf mijn werk..
Lekker een dagje vrij ik ben jaloers op je..

Ik dacht dat ik er niet erg mee bezig zou maar betrap mij toch iedere keer weer.
Ook ik heb vandaag een aantal puisjes erbij... ????

Mijn vriend heeft zoiets als het komt komt het maar wil er niet extra dingen voor doen...
Daarom is het ook zo heerlijk dat ik het van mij af kan schrijven..

Tijdens de eisprong wil ik het wel vaker doen maar hij is een druk bijtje die vaak weg is dus gebeurt het tussen de bedrijven door... Vaak lukt het dan niet iedere dag (helaas) op "DE MOMENTEN".

Maar oke daarvoor wel geklust en hopelijk is dit voldoende geweest.

Het is wel gek ik heb dan maandag duidelijk mijn eisprong gevoeld (hoop ik) maar mijn temperatuur was gisterochtend echt op det piekpunt 37.1
En wat denk je vanmorgen 37.2 heuhhh...!!!!

We wachten het allemaal wel af, maar dat het spannend is dat weten we zeker....

We blijven duimen, jij nog een paar daagjes...

Liefs
Jeannette

Hoi hoi................

Ja, ja die mannen gaan er (meestal) wat "stoerder" mee om............... alhoewel? Volgens mij vinden ze het toch ook iedere maand spannend.
Zij voelen ook helemaal niets in hun lijf............ het moet toch allemaal in ons lijf gebeuren.
Dus het is ook wel logisch dat wij er meer mee bezig zijn. En mensen die zeggen dat je er niet zoveel mee bezig moet zijn... weten niet waar ze het over hebben. Toch?

Als je graag een kleintje wilt.................. ben je er nu eenmaal (bijna) iedere dag mee bezig. En wat duurt die maand dan lang.

Inderdaad fijn, dat je hier op het forum lekker van je af kunt schrijven. Want met vrienden en familie hebben we het er maar niet over............. je weet immers niet hoe lang het gaat duren........

Zeg................ ben jij ook zo moe? Ik kan 's avonds mijn ogen bijna niet meer open houden (heb ik nu dus ook last van)..............
en  wat denk ik dan weer.................... misschien zwanger??? Hahahaha en steeds van die steekjes in de liesstreek...............
WHAAAAAAAAAAAA ik zou eens zo graag in mijn buikje willlen kijken.........
Hahahahaa

Zo, ik ga eens even een maskertje pakken............ kan mijn gezicht nu wel even gebruiken.

Groetjes,

SUUS

Terug
Bovenaan