A
Anoniem
Guest
Ha die Suus,
Lekker gegeten...???
Nou we raken zo zeker gezellig aan de praat.
Je zei dat jou lichaam jou zo in de maling heb genomen..
Was dat in het begin, was je overtuigd zwanger te zijn en voelde je dan duidelijk de verschijnselen.?
Het lijkt mij vreselijk om zo'n teleurstelling te moeten verwerken.....
Weet wel dat alles zijn tijd nodig heeft maar toch...
Ik ben 6 mei begonnen met foliumzuur..
Ik zou net als jij even in mijn buikje willen kijken, ben overtuigd dat het de 1e ronde niet direct zal lukken maar de dingen die je voelt heb ik anders ook nooit.
Maarja zoals we allemaal weten iets wat je héél graag zou willen kan ook voelen of dat het er daadwerkelijk is.
Ik hoop zo voor je dat het raak is deze ronde.
Ik rook en drink ook niet, eet gezond net als jij dus eigenlijk hebben wij geen vitamine preparaten nodig...
Maar mocht het helpen dan doen wij daar natuurlijk graag aan mee.
Heb jullie er wel over nagedacht dan mocht je zwanger raken of je het dan als verassing wil houden wat het wordt of het liever weten zodat je daar op in kunt spelen...???
Groetjes
Jeannette
Lekker gegeten...???
Nou we raken zo zeker gezellig aan de praat.
Je zei dat jou lichaam jou zo in de maling heb genomen..
Was dat in het begin, was je overtuigd zwanger te zijn en voelde je dan duidelijk de verschijnselen.?
Het lijkt mij vreselijk om zo'n teleurstelling te moeten verwerken.....
Weet wel dat alles zijn tijd nodig heeft maar toch...
Ik ben 6 mei begonnen met foliumzuur..
Ik zou net als jij even in mijn buikje willen kijken, ben overtuigd dat het de 1e ronde niet direct zal lukken maar de dingen die je voelt heb ik anders ook nooit.
Maarja zoals we allemaal weten iets wat je héél graag zou willen kan ook voelen of dat het er daadwerkelijk is.
Ik hoop zo voor je dat het raak is deze ronde.
Ik rook en drink ook niet, eet gezond net als jij dus eigenlijk hebben wij geen vitamine preparaten nodig...
Maar mocht het helpen dan doen wij daar natuurlijk graag aan mee.
Heb jullie er wel over nagedacht dan mocht je zwanger raken of je het dan als verassing wil houden wat het wordt of het liever weten zodat je daar op in kunt spelen...???
Groetjes
Jeannette