Suus35

A

Anoniem

Guest
Ha die Suus,

Lekker gegeten...???

Nou we raken zo zeker gezellig aan de praat.

Je zei dat jou lichaam jou zo in de maling heb genomen..
Was dat in het begin, was je overtuigd zwanger te zijn en voelde je dan duidelijk de verschijnselen.?
Het  lijkt mij vreselijk om zo'n teleurstelling te moeten verwerken.....

Weet wel dat alles zijn tijd nodig heeft maar toch...
Ik ben 6 mei begonnen met foliumzuur..

Ik zou net als jij even in mijn buikje willen kijken, ben overtuigd dat het de 1e ronde niet direct zal lukken maar de dingen die je voelt heb ik anders ook nooit.

Maarja zoals we allemaal weten iets wat je héél graag zou willen kan ook voelen of dat het er daadwerkelijk is.

Ik hoop zo voor je dat het raak is deze ronde.

Ik rook en drink ook niet, eet gezond net als jij dus eigenlijk hebben wij geen vitamine preparaten nodig...
Maar mocht het helpen dan doen wij daar natuurlijk graag aan mee.

Heb jullie er wel over nagedacht dan mocht je zwanger raken of je het dan als verassing wil houden wat het wordt of het liever weten zodat je daar op in kunt spelen...???

Groetjes
Jeannette

Hé Netje,

Wat is het HOT  vandaag zeg............... pffff. Voor mij hoeft dat niet zo............

Nou in mijn tweede ronde, voelde ik echt vanalles; opgezette harde buik, moe, steekjes, veel plassen..................
En toen was ik 3 dagen overtijd. En als je dan toch nog ongi wordt valt dat eventjes tegen.
Nu met temperaturen weet ik steeds van tevoren waar ik aan toe ben. Als de temp. daalt, weet je immers dat je ongi er weer aankomt.
Dus opzich vind ik dat wel prettig. Het valt natuurlijk dan ook tegen.........maar dan loop je die dagen rond je NOD, niet zo vaak naar de wc, hahahahaha

Nu, heb ik trouwens ook weer last van zo'n opgezette buik; dus wat dat te betekenen heeft. En moe dat ik ben..... maar dat kan natuurlijk ook met de warmte te maken hebben.
Ik PROBEER zo min mogelijk op mijn lichaam te letten (lukt niet hoor), anders maak ik me zelf alleen maar gek.

Als ik eenmaal zwanger ben, zou ik wel graag willen weten wat het was. Gewoon makkelijk.......... wel zo handig voor de voorbereidingen.
Maar goed, zo ver zijn we nog niet.

Zo we stappen nu even op de fiets richting mijn schoonouders, even bbq-en.
Een gezellig begin van het weekend.

Groetjes en toi toi toi.

Als je zwanger bent, zou jij dan laten onderzoeken of het kindje "gezond" is. D.m.v. een test(kansberekening) of een punctie?
Of hebben jullie daar nog niet aan gedacht?

SUUS

Hé Suus,

Zo gisteravond gezellig naar het strandje aan de Maas (Rotterdam) geweest en vandaag zulk prachtig weer dat we net ge-BBQ-t hebben, zit nu uit te buiken achter de pc.
Jij ook lekker gegeten gisteravond...????

Ja je lichaam kan je dan zeker behoorlijk in de maling nemen als ik dat zo lees van jou....
Ik voelde ook al die tijd van alles en nu sinds 2 dagen helemaal niets meer, géén steekje, géén krampje niets....!!!!!

En jij.....???? Heb je iets van innestellingrituelen gevoelt, gezien....
Meid nog een paar dagen hé... spannend hoor..!

Of  wij nagedacht zouden hebben om na te kijken of het kindje gezond is... eigenlijk niet....
Maar het is zeker wel een overweging waard denk ik.
Michel mijn partner is er helemaal nog niet mee bezig, hij heeft zoiets pas als we zwanger zijn dan zien we wel verder.

Gewoon lekker simpel hé..!!!

Als ik wel eens zeg van joh heb jij al een bepaalde naam in gedachte zegt hij wel van "ja soms denk ik daar wel eens aan"maar daar heb je het ook echt mee gehad.

Als ik zeg joh ik heb krampjes in mijn buik en het zweet breekt mij uit, dan zegt hij "meid je moet naar de dokter dat is niet goed hoor..."!!!!!! maar hij staat er GEEN MOMENT bij stil dat dit door een zwangerschap zou komen...

Heerlijk hé..!!

Hoe gaat jou mannetje hiermee om..???

Had ik nu al aan je gevraagd of jullie het zouden willen weten wat het zou worden...??

Liefs
Netje

Hi again,

Zet net de pc aan.............. en zie dat jij net een berichtje had geplaatst.

Ja, ik zou wel graag willen weten wat het is, al het eenmaal zo ver is.
Maar daar heb ik het met mijn man nog helemaal niet over gehad. Het lijkt me gewoon handig................ ennne...............ik ben nogal nieuwsgierig aangelegd! Hahahahaaaa!

Nee................ik heb geen innestelingsverschijnselen gehad. Het schijnt nogal vaak voor te komen dat je dan wat bloed kunt verliezen. Ik niet dus..........maar ja...............ik weet ook niet of er zich wat ingenesteld heeft? Hahahahaa........ dat is immer de grote vraag???

Mijn man gaat er ook redelijk gewoon mee om............."we zien wel als het zo ver is"............ maar als ik dan toch ongi ben, bespeur ik toch ook een teleurstelling bij hem.
We zijn er immers helemaal klaar voor............... vorig jaar getrouwd, we hebben een huis gekocht en alle verbouwingen zijn nu achter de rug............ het zou nu gewoon perfect zijn als er een kleintje in aantocht was.
Verder maken we er ook wel grapjes over hoor. Ik voel eigenlijk ook niet meer zoveel in mijn buik..........? maar dat wil eigenlijk ook niet zoveel zeggen............weet immers niet hoe het aan zou moeten voelen en het schijnt ook steeds abders te kunnen zijn enne......... het is nu ook nog erg vroeg.............
Tsja.......... donderdag is mijn NOD alweer; is het eigenlijk toch weer snel gegaan...........

En voor jullie wordt het ook al spannend. Wat zou het leuk zijn als het de eerste keer gewoon raak zou zijn! Ik duim uiteraard mijn  blauw!!!

Groetjes,

SUUS

Hee Suus,

Nog 5 dagen wachten op onze NOD. Ik voel nog niet echt de verschijnselen van ongi maar ja dat kan nog komen natuurlijk. Spannend he?

Als jij donderdag niet ongi word, wanneer ga jij dan testen?

Groetjes Monique

Hé die Niekie,

Nou als ik donderdag nog niet ongi ben.............. dan test ik meteen de dag erna. Ben n.l. nogal nieuwsgierig.
Maar ik denk niet dat ik deze maand hoef te testen........... heb n.l. enorme krampen; echte ongikrampen en ik heb vanmiddag iets bloed verloren.............
Dus het feest gaat deze maand nog niet door. Wat wel vreemd is, is dat het 3 dagen te vroeg komt en dat mijn temperatuur vanmorgen toch nog hoog was............. dacht ik net dat ik vrij regelmatig was, krijg je dit weer.

Nou ik hoop dat jij deze ronde meer succes hebt!
Ik zal uiteraard voor je blijven

Groetjes

SUUS

Terug
Bovenaan