Suus35

A

Anoniem

Guest
Meid,

Ik heb precies hetzelfde, buik voelen, tepels bekijken, lijnen in het gezicht aan het bekijken, stiekem een testje doen wetende dat het toch op niets uit zal draaien (krengen zijn nog duur ook) van Clear Blue, dus eigenlijk weggegooid geld.

Heb tot nu toe 2 x ovulatietest gekocht dus 2x € 30,00 en 1x doosje zwangerschaptest a € 20,00 en alles zonder resultaat.

Dus wil ik eigenlijk een voorstel doen...

Ik hoop natuurlijk eerst van harte dat dit voor jou nog even niet nodig zal zijn.

Stel je wordt ongesteld.... dan wil ik vanaf nu tot je eerste dag van onze volgende menstruatie (niet te hopen) niets horen van elkaar, géén www.jongegezinnen.nl, géén ovulatietesten, of andere testen, niet tempen helemaal niets....

Alleen kijken via www.babybrabbel.nl  wanneer je ovulatie en volgende menstruatie zal zijn zodat we dan rond die tijd weer op de site kunnen...

Ik denk nu al van oh nee héé. dat lukt mij nooit.... maar ik ben er van overtuigd dat het zo ook niet lukt....

Hebben we een deal.....????

Héél véél liefs

Jeannette

Ha Netje,

Jij bent me er ook een..................! Maar het voorstel vind ik goed bedacht.
Ben nog niet ongi, maar dat zal wel niet al te lang op zich laten wachten.
Ik reken dan de nieuwe NOD uit; dat meld ik je dan nog even................en dan

HEBBEN WE EEN DEAL!!!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHH   Weet niet of me dat gaat lukken hoor????!!!!!

Groetjes en nog even duimen draaien.............. (ik blijf onbewust toch nog hopen............)

Heel veel groetjes terug,

SUUS

(Oh ja als je nog naar badmeubels e.d. wilt gaan kijken; wij zijn toen naar een enorme showroom in Zaltbommel geweest (Pflieger). Daar hebben we veel ideeen opgedaan, dus een tip.)

Doedeloeeoeoeoeoeoeooeoeoeoeoeoe.............

Hoi,

Ik bemoei me even met de zaak, wat een deal sluiten jullie zeg, dat is toch wel echt moeilijk hoor!

Ik hou het nog geen dag vol en................ ja ik ben toch wel zwanger geworden dus dit is geen voorbehoedsmiddel ofzo, wel werkt het misschien zo verslavend dat je het niet meer los kan laten, kan ik nu nog niet dus ik ga jullie in de gaten houden of het lukt.

Liever nog zie ik jullie op het maart forum en als dat qua datum nu al buiten bereik ligt wil ik jullieg ewoon feliciteren op het April forum dat lijkt mij een goede deal!

Succes!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Brenda

Wha ha ha haaaa leuk voorstel hé...

Maar meid, we wachten eerst op jou en..... ik hoop echt voor je dat dat het raak zou mogen zijn...
Dus...!!!! moeten we eerst even afwachten...

Nou meid ik ben vrij vandaag en vanmorgen eerst mijn urine afgegeven bij de dokter.

Sinds gisteren kan ik niet meer normaal plassen branden branden en nog eens branden. vandaag zo'n mega vervelende druk op mijn blaas dat ik steeds moet en dan ga ik zitten en dan komt er alleen een vreselijk pijnelijk straaltje uit.. en dan blijft het gewoon een half uur nabranden....

Ik heb nog nooit eerder blaasontsteking gehad, maar ik weet dat mijn moeder dit een paar jaar geleden had, en dat was echt onaangenaam.

Tevens is mijn ongesteldheid gisteren flink doorgezet... dus dubbel pijn kan je wel zeggen.
Ben de eerste 2 dagen altijd van slag en alles doet mij zo'n zeer.
Vroeger hier jaren voor bij het ziekenhuis gelopen en allerlei medicijnen gehad... maar géén resultaat.
Ik ben het gewoon altijd héél erg... dikste tampon te gelijk met maandverband anders loop ik door, echt om het uur verschonen anders te laat. en s`nachts met speciaal verband of liefst een luier.
Heb jij het ook zo erg...????

Dus knudde met een rietje...

Maar goed even 14.00 uur afwachten dan kan ik bellen...

Nou vakantieganger hoe breng jij zo je dagen door.....???

Heb jij trouwens huisdieren...???

Nou weer een héél verhaal, nu mag jij weer...   ha ha ha ha...!!!

Liefs
Jeannette

Whaaaaaaaaaaa................ toch ongi geworden! Maar ik voelde het ook al aankomen, dus echt verbaast ben ik niet. Wel weer teleurgesteld natuurlijk.

Mijn nieuwe NOD is 16 augustus............tsjee zeg, wat duurt dat weer lang!
Ronde 8 alweer.
Sinds in de pil niet meer slik, is mijn ongi steeds heviger geworden, écht met krampen; geen pretje dus. Voel me nu dus ook best beroerd en moe. Maar nee, zo erg als jij het hebt, heb ik het (gelukkig) niet. Wat lijkt me dat vreselijk zeg! Sterkte.
Ja en dan die blaasontsteking; dat zal het toch wel zijn hè? Had ik vorige maand toch ook, althans een bijna-ontsteking. Kijk maar uit. Ik gaf mijn man er al de schuld van hahahaaa...........van al dat klussen! Tip: van tevoren en erna even gaan plassen (als je dat al niet deed).

Op het moment krijg ik mijn tijd wel om; we zijn op zoek naar een nieuwe auto. Morgen gaan we een aantal garages in het midden van het land bezoeken. Vandaag heb ik mijn autootje helemaal in de boen gezet......... en ga hem te koop aanbieden. Hij blinkt nu weer aardig. Eens kijken of ik er nog een aardig centje voor kan vangen.

Nee, ik heb geen huisdieren. Heb wel altijd een hond gehad (Ierse Setter) maar mijn man houdt niet van honden. Wel hebben we 3 goudvissen (ooit gekregen).
Als er geen kids komen, dan komt er wel een hond hoor. Dat heb ik ooit eens met mijn mannetje afgesproken, hahahahaha. Dan wordt het waarschijnlijk een Cocker Spaniel, denk ik. Maar voorlopig gaan we nog voor de KIDS! We zullen zien.

Zo? En vanaf wanneer geldt onze deal nu? Want ik ga nu natuurlijk nog steeds kijken of je deze mail gelzen hebt.

En Brenda.................als je meeleest............... ik weet ook niet of ik dit kan hoor. Ben bang van niet! Ben veel te nieuwsgierig hoe het met jullie gaat............ maar ik zal het toch gaan proberen. Wie weet? Geniet je ook al écht van je zwangerschap?

Zo, weer een heel verhaal. Nu moet ik even gaan kijken wanneer jou NOD ook al weer was, Jeannette. Een paar dagen eerder dan mij, dacht ik.....................

Heel veel groetjes  SUUS

En de deal gaat ..................in? De data moeten we wel nog even goed afspreken, hahahahaaaa!

Nou, weer een heel verhaal.................. en toi, toi, toi............ maar weer!

Wha ha ha haaaaa meid, als ik er nu al aan denk niet te mogen kijken op de site dan draait mijn buik al om...

Ik reageer wel niet vaak maar lees altijd alle verhaaltjes en kijk met spanning naar de antwoorden...

Brenda wat leuk dat je even inhaakte... ja het is wat hé ik hoop het nu echt eens vol te houden want het is werkelijk een verslaving geworden...
Ook steeds om te kijken om Suus al heeft gereageerd...

Héé maar even een ander verhaal... hoe voel jij je...??? Volgens mij kan je je geluk niet op...
Valt het allemaal mee qua misselijkheid e.d.?
Ik ben nu alleen even vergeten te kijken of jij nu zwanger bent van jou eerste kindje..??
Maar ik hoop ook zeker dat we met jou een deal kunnen sluiten betreft het april forum....

In ieder geval héél veél succes en geniet volop van je zwangerschap hé....

Nou Suus balen hé dat je dan toch een rood duiveltje in je broekje heb gekregen
Maar kop op... en ik ga eerlijk gezegd toch liever samen naar het aprilforum... Alleen is dan ook maar zo alleen hé... Al hoewel Brenda ook daar is hé   gezellig...

Maar ik heb jouw NOD in mijn agenda gezet... die van mij is 12 aug.

De vraag alleen is nu wanneer we weer afspreken op het forum...

Ik zou voorstellen om woensdag 10 aug weer elkaar te ontmoeten, dan zijn de VR dagen en de ovulatie voorbij en maakt het qua spanning etc niet meer uit...!!!
Ik wacht nog even op jouw reactie voordat we zeggen tot snel...

Brrrrr..... meid ik zal je missen ha ha ha ha....
Wel spannend om naar een nieuwe auto te gaan kijken....!!! Hoop dat je jouw auto snel voor een leuk prijsje zal verkopen.....

Tot zo (hoop ik)

Liefs
Jeannette  

Terug
Bovenaan