SUUS35

A

Anoniem

Guest
Héé meid hoe is het met je....

Lang niets gehoord..??

vroeg mij alleen af of je inmiddels al zwanger zou zijn...??

Liefs
Jeannette34

Ha Netje!

Ja hoor.............ik ben er nog wel hoor. Kijk alleen nog maar sporadisch op deze site (zoekende naar een berichtje van jou, ha ha ha!)
Ik "ken" hier bijna niemand meer.............dus de verslaving aan deze site is behoorlijk afgenomen. Af en toe lees ik eens wat, maar meer ook niet.

En nee......... ik ben helaas nog niet zwanger. Dan had ik dat op dit forum wel even "uitgejuicht"!
Wij zitten nu weer in de vruchtbare periode (ronde 9 alweer!)  en 11 september is mijn Nod; dus een paar dagen voor jou.
We wachten het gewoon maar weer af. Ik houd trouwens nog steeds niets bij (temp. enzo.........) Probeer er minder mee bezig te zijn. En dat lukt vrij aardig omdat de scholen ook weer begonnen zijn.
Heb het dus hartstikke druk. Ik heb dit jaar groep 4 met maar liefst 32 kinderen. Het zijn allemaal schatten dus het aantal.........daar kan ik nog wel mee leven............maar het aantal niveau's???? Het is bijna niet te doen. Kom handen tekort! Leve het onderwijs in Nederland!??? Dus daar heb ik het op het moment hartstikke druk mee.

En jij? De cyste hebben ze weggehaald? Viel het mee? En wat vervelend dat je nog pijn hebt? Daar moet toch iets aan te doen zijn?
Succes deze maand....zal weer voor je duimen. Het zou toch eens moeten lukken zou ik zo zeggen....... maar ja...... we moeten geduld hebben. We zitten in ieder geval weer in dezelfde spannende "afwachtperiode".
We hebben hier weer een druk weekend voor de boeg..........met zondag een familiereünie in Enschede..........neven en nichten bekijken die ik zelden of nooit gezien heb.....ben benieuwd.

Nou het was weer een heel verhaal.

Heel veel liefs en groetjes,

Suus

Terug
Bovenaan