Suusje ?

Hoi ,

Lang geleden dat ik hier was , ik vroeg me af hoe het met je gaat , zwanger bent of nog steeds bezig
ik hoop het eerste natuurlijk .
Ik hoor het graag van je .
Wij nog steeds bezig , maar geen behandelingen meer , wel acupuntuur en kruiden .
We blijven hopen
veel liefs xx

Hoi Bloemptje,

Wat leuk wat van je te horen.
Ik ben hier nog zelden op dit forum.Krijg niet zoveel respons op berichtjes.Ben nu meer actief op ivf hyves.
Wij zijn helaas ook nog niet zwanger.Inmiddels in afwachting van 2de ivf waarbij we nu 2 embryo's hebben laten terugplaatsen.Vrijdag bloed laten prikken.Het is weer super spannend.Voel weer zo nu en dan krampjes dus je kent het wel.Denk dan gelijk weer dat het niet gelukt is.
Jullie helaas dus ook nog niet zwanger.
Jij hebt toch ook iui's gehad?Waarom zijn jullie gestopt met behandelingen vanuit zh?

Liefs Suusje

Hoi Bloemptje,

Wat leuk wat van je te horen.
Ik ben hier nog zelden op dit forum.Krijg niet zoveel respons op berichtjes.Ben nu meer actief op ivf hyves.
Wij zijn helaas ook nog niet zwanger.Inmiddels in afwachting van 2de ivf waarbij we nu 2 embryo's hebben laten terugplaatsen.Vrijdag bloed laten prikken.Het is weer super spannend.Voel weer zo nu en dan krampjes dus je kent het wel.Denk dan gelijk weer dat het niet gelukt is.
Jullie helaas dus ook nog niet zwanger.
Jij hebt toch ook iui's gehad?Waarom zijn jullie gestopt met behandelingen vanuit zh?

Liefs Suusje

He suus ,

Wij zijn eigenlijk gestopt omdat ik er echt genoeg van had , de hormonen de stress, de pijn , en het bange wachten altijd bepaalde teveel men leven .
Alles stond steeds in functie van en was het beu om niets te mogen.
Wij hebben 7 inseminaties gehad + 4 ivf pogingen
de laatste 2 met 2 embryo's
k had er even genoeg van .
Maar ik wens je zoveel succes en duim voor je mee
Als je zin hebt in een babbel hoor ik het graag
xxxx

Hoi bloemptje,

het is ook allemaal erg veel die behandelingen.
Vooral die onzekerheid vinden wij echt verschikkelijk.
Want zal het ooit lukken daar kan niemand een antwoord op geven.
Bij ons is wel uitgesloten dat het op de normale manier lukt.Dus helaas zijn we wel overgelaten aan de medici.
Jullie ook heel veel succes.

Liefs suusje

hoi suus ,

hoe is t met jullie ?
weet je al iets meer ,
ik ben net weer ongesteld geworden ,
weer een teleurstelling pijn en onmacht , k twijfel toch iedere keer om opnieuw te starten zeker als ik weer ongesteld ben .
Ik hoop dat jij beter nieuws hebt ,

k hoop snel van je te horen
liefs xx

Hoi,
helaas van deze kant ook geen goed nieuws.Afgelopen vrijdag bloed laten prikken en voordat we de uitslag hadden die dag werd ik ineens onverwachts te vroeg ongesteld.
Zwaar balen en heb mij echt dagen ellendig gevoeld.
Vanaf vandaag voel ik mij eindelijk weer wat beter.
Donderdag afspraak met alternatief geneeskundige voor reiki behandeling en homeopathie.Baat het niet dan schaadt het niet ja toch?
Ik ben er psychisch ook veel te veel mee bezig,kan niet goed zijn en moet in mijn hoofd gewoon wat tot rust komen.
Na rustmaand weer verder en dan hebben we nog 1cryo die hopelijk het overleefd bij ontdooiing.Daarna nog 1volledige poging die vergoed wordt.Hoop gewoon dat het daarna lukt.
Als jullie weer willen starten is het dan ook voor eigen kosten?
Waar doen jullie het dan in België?
Is er bij jullie ooit oorzaak gevonden waarom het niet lukt?

Liefs suusje

ps:heb je ook hyves?kunnen we mischien wat beter kletsen anders?

hoi suus ,

spijtig te horen , ik vind het echt vervelend voor je
erg toch he , nu net ik je ber. lees krijg ik een sms van een vriendin waar het ook weer niet gelukt is .
waarom , toch lukt het ons niet ?
Nee bij ons is er geen enkele reden gevonden , in t begin vond ik dat goed maar nu is t een vervelende kwestie , omdat er geen rede is kunnen we ook niets doen

Terug
Bovenaan