suusje36

A

Anoniem

Guest
hai Suusje,

Nog bedankt voor je lieve reactie op mijn berichtje (lijst met iui).
Bij jou komt ook steeds dichterbij je NOD dag...... Hopelijk heb je goed nieuws en kun je extra genieten van je vakantie. Ik duim voor je!!!
Waar gaan jullie naar toe op vakantie?

Wij moeten nog drie weken werken en dan eindelijk ook vakantie. Lekker met de auto kamperen in Frankrijk en Spanje. Heb er erg veel zin in.
Vanmorgen in zkh geweest: geen flollikeltjes te zien (dag 3 ook pas), moet a.s. dinsdag weer terug komen. Wel al een beetje ter voorbereiding een boekje meegekregen met info over IVF, Bleh!! Wil hier eigenlijk nog niet mee bezig en gewoon voor onze laatste (7-de) poging gaan.

Nou meis, hele fijne vakantie en tot snel maar weer met hopelijk heeeeeeel goed nieuws.

Liefs Indy

Hoi Indy,

Wat lief speciaal een berichtje voor mijn persoontje. Sorry voor mijn late reactie maar ik was al weg op vakantie. We zijn heerlijk een week naar Turkije geweest. Dat was echt een kadootje omdat we in maart al op vakantie waren geweest en we hebben een pup en hadden afgesproken deze zomer niet te gaan. Onze buurvrouw (vriendinnetje) weet waar we allemaal mee bezig zijn en had zoiets van, jullie gaan lekker op vakantie en wij passen wel op de hond.... echt super lief.... ze heeft 2 heel kleine kindjes.. en dan ook nog zo'n hond erbij....   Dus dat hebben we ons geen 2x laten zeggen en zijn gezellig weg gegaan.
Helaas wel in de vakantie ongesteld geworden. Ik was 4 dagen overtijd en we begonnen al een beetje te fantaseren..... maar helaas.... Deze keer was ik wel erg verdrietig hoor. Wat een domper weer, maar ja daar weet jij ook alles van.
Hoe is met jou? Hoe was het in het ziekenhuis? Waren er al follikels? Ben wel benieuwd hoor... je laatste IUI dat is echt super spannend. Hou de moed erin hoor! Je weet maar nooit.
Ben je al aan het aftellen naar jullie vakantie? Heerlijk Frankrijk en Spanje. Ik hoop dat de kwallen dan weg zijn in Spanje..... Hoe loopt jouw cyclus? heb je dan ook je NOD in de vakantie?
Hou je me op de hoogte?

Liefs Suusje

Hai Suusje,

Ik las dat je vakantie wel heerlijk was geweest! Maar...natuurlijk die stomme ongi is toch wel een domper op je vakantie stemming geweest. En zeker als je zolang overtijd bent. Nou geloof maar dat ik dan ook al in gedachten de babykamer aan het inrichten was.

Ik zit nu ook op de sofa alweer. Ik heb meestal (gelukkig) een hele korte cycles. Ik heb gisteren mijn 7-de iui gehad op dag 11. Ik was afgelopen dinsdag in het ziekenhuis voor een FM en daar troffen we al een mega ei aan van 19,5 mm. Dus kon gelijk de pregnyl zetten s'avonds. Ben wel blij dat ik nu zo vroeg mijn inseminatie heb, want dan weet ik nog net voor mijn vakantie hoe we "er voor"staan zullen we maar zeggen. Mijn NOD is 17 augustus. Meestal ben ik al ongi op dag 11 of 12 na mijn iui en de afgelopen keer ook pas op dag 14. Tja...je lichaam doet toch nooit wat je wilt, al hoop ik toch écht dat het nu hartstikke raak is. Ik werk met een heleboel "jongere"collegaatjes die inmiddels ook in de babyfase zitten. Ik was ongeveer de eerste die er aan toe was (meer dan 2,5 half geleden) en inmiddels heeft iedereen al een kleine, of is zwanger van de tweede.......Daar baal ik soms echt van. NU MOET het gewoon onze beurt eens zijn! Vind je niet??

Gaan jullie gelijk door met de 4-de iui of slaan jullie een maandje over??

Heel veel sterkte meid en probeer nog een beetje te genieten van je vakantie (of is deze nu helemaal om?)

Liefs Indy

Hai Indy,

Hoe zit dat die sofa? Zit je een beetje lekker? Wat duurt dat wachten altijd lang he?
Wauw, je hebt echt een mega ei met 19,5 mm. Hopen dat dat iets heel moois gaat brengen.

Ik kan me je zo goed voorstellen, met die jongere collegaatjes. Het moet echt eens onze beurt zijn ja. Gelukkig werk ik alleen maar met mannen op mijn afdeling en 1 vrouw die geen kinderwens heeft... hi hi.... Maar mijn schoonzusje werd zwanger toen wij al bezig waren en is intussen in mei al bevallen. Iedere keer dacht ik ... oh zou wel leuk zijn als we samen zwanger zijn... toen dacht ik weer zou wel leuk zijn als ik zwanger ben als zij gaat bevallen... en iedere keer bedenk je dan weer zoiets.. maar nee hoor.

Wij gaan gelijk door met IUI 4. Geen rustpauzes.... ik krijg ook geen hormonen e.d. en denk dat het daardoor ook minder belastend is voor mij dan voor meiden die van alles en nog wat krijgen. Daarentegen heb ik wel zoiets van, zonder hormonen nog minder kans... maar je weet nooit. Ik moet alleen maar een positieve ovulatietest hebben en krijg dan de volgende dag IUI. Geen inwendige echo, helemaal niets.....
Aangezien ik nu 37 ben, begin ik ook een beetje ongeduldig te worden en heb zoiets van zoveel mogelijk doen in een zo'n kort mogelijke tijd. Een vriendin van mij zegt ook iedere keer, sla toch eens een maandje over en kom dan lekker tot rust.... nou ik zou gek worden... ha ha....

Nou meis, ik ga heel hard voor je duimen, het zou toch een super kado zijn?

Liefs Suusje

Indy,

Nog 2 dagen voor je NOD. Hoe gaat het? Je zult wel op zijn van de zenuwen......
Wil je nog even een hart onder de riem steken!

Liefs Suusje

Hé Suusje,

Het wachten duurt nu wel erg lang. En ik heb echt een hekel aan wachten. Ik heb best veel geduld maar nu even niet meer. Erg hé? Ik heb nog nooit zo'n lange wachtweken gehad. Normaal begint het pas onrustig te worden in mijn buikie na de eerste week. Nu had ik het gelijk vanaf dag 1 al. Vreselijk! Ik ben echt zo bang. Bang voor alweer een mislukte poging. Bang voor wat komen gaat. Soms voel ik me misselijk en dan denk ik dat het raak is en dan opeens voel ik weer dat bekende gevoel in mijn buik, die ik liever niet wil voelen. Ik weet gewoon niet meer wat ik voel. IK neem mezelf hier ook maar liever niet al te serieus in.

Hoe gaat ie met jou? Heb ik nu goed begrepen dat je ook gisteren je 4-de iui hebt gehad? Ik hoop ook voor jou meis, dat het hartstikke raak is.
Ik herken je verhaal trouwens maar al te goed, dat als er iemand uit je omgeving zwanger is je zelf steeds denkt "misschien zijn we dadelijk samen zwanger". Dat heb ik ook steeds. Ondertussen zijn ze alweer zwanger van de tweede. Maar toch heb ik dat gevoel nodig om een beetje positief te blijven denken en te kunnen dromen.

Lieve Suus, gezellig dat je bij me oip de sofa komt zitten en we laten ons er dit keer niet zo snel van afjagen!!!!

We blijven positief!

Liefs Indy

Hoi Indy,

Wat lees ik nu in de IUI lijst? Wat moet dit weer een teleurstelling voor je zijn meid, ik had het zo ontzettend gehoopt voor je. Ik kan me voorstellen dat je er helemaal kapot van bent.
Ik weet niet goed wat ik je moet schrijven, ik vind het zo ongelooflijk rot voor jullie. Ik zag dat je een IVF intake hebt op 12 september na jullie vakantie. Ik hoop echt dat IVF iets moois zal brengen straks. Probeer toch saampjes te genieten van julli vakantie (ja ik weet dat ik makkelijk praten heb)

Dikke knuffel van Suusje

He lieve Suus,
Bedankt voor je lieve berichtje.
Inmiddels (1 dag later) gaat het alweer wat beter met me en beginnen heel langzaam mijn vakantie kriebeltjes op gang te komen. Heerlijk! Ruim twee weken relaxen en alleen maar dingen doen waar je zin in hebt.
En ik hoop dat als ik terug kom, jij heel postief nieuw te melden hebt. Eerst die lange wachtweken zien door te komen..vreselijk hé? Heb je een beetje afleiding de komende weken?

Nou tot over 2,5 week dan maar weer.

Heel veel liefs en sterkte van Indy

Terug
Bovenaan