SUUUUPPEEERRRRR BOOOOOOOBIE

HOI.
ik was zowiezo nooit achtergesteld met mijn cup maat. gemiddeld een E.
maar nu ik zwanger ben heb ik super boobie ´s ik heb nu cup G.
dat is toch belachelijk, niet te tillen trouwens ook.

wie heeft dit nog meer.

weet je wat ook leuk is, er zijn bijna geen bh ´s te krijgen haha

x martine.

Hier nog zo één, normaal heb ik al een flinke D/DD cup, maar nu heb ik sinds een aantal weken een prachtige F cup!

Echt ongelofelijk. Maar ik ben geslaagd in Amersfoort voor een leuke meegroeibh en wel met beugel!!!
Bij mijn eerste had ik zonder en toen hingen ze zowat op mijn buik, bij wijze van spreken dan en dat wilde ik nu absoluut niet!

gr mama van MD

Ha Ha....
Blij te lezen dat ik niet de enige ben. Ik heb ook het gevoel dat mijn borsten maar blijven groeien (mijn man kan zijn geluk niet op) Daarbij komt dat ze de hele dag jeuken, dus hij mág er nog aan zitten ook.  
Ik had een paar weken geleden nieuwe bh's gekocht, maar die neigen eigenlijk alweer bijna te klein te worden. Gek word ik ervan.... Kan lachuh worden wanneer ik straks borstvoeding ga geven. Dan word ik helemaal Pamela Anderson.... hihi.
Ik weet nog goed van  de vorige keer, dat vooral smorgens bij het opstaan je borsten enorm zijn. Lijken wel nep, zó hard en rond !!!! Haha.... Nou we lachuh er maar om, maar een beetje zorgen om het reslutaat na afloop van het zwangerzijn en het borstvoeden ben ik wel. Maargoed.... "een souverniertje van  het kindertjes krijgen" heb ik wel eens iemand horen zeggen.

Succes allemaal,
Annette

hoi hoi

bij mij zijn me bosten ook flink gegroeid eerst had ik B 75   nu C 80
het leek net of bij ieder glas melk ze alleen maar groter worden

bij mijn zoontje gaf ik ook borstvoeding en die eerste ochtend   wist ik niet wat me overkwam   ze waren heel groot en hard         me moeder zei dat ik wel op lolo ferrarie leek   met me blonde haar en zulke grote borsten ze waren voor mijn doen zo groot dat het grootste koolblad er niet helemaal overheen kon   hahahaha   jammer dat ik er nooit een foto van heb gemaakt achteraf

groetjes soraya moeder van justin 14 maanden     17 weken zwanger van de 2de

Hoi Hoi,

Hier hetzelfde probleem: altijd al 75E gehad en nu na 19 weken groeispurt van boobies gehad - 80G. Is idd moeilijk goed passende BH te vinden.

Iemand trouwens een idee of   en tot wanneer je nog beugel-bhs mag dragen? Een verkoopster bij Livera in Dronten zei dat ik absoluut geen beugels mag dragen tijdens de zwangerschap. Ik vraag me af waarom bekende zwangerschapsbh-merken ze dan in hun assortiment hebben. Iemand een Idee??

Voor Martine:
Elle Ve in Lelycenter heeft mij aan mijn huidige meegroeibeha geholpen (Anita) Was eerlijk gezegd wel prijzig. Er is 1 model dat tot en met maat I gaat, dus we kunnen nog even vooruit.. hihi. Support BH van Noppies (23,50) bij Liefkind in Dronten is ook erg goed, ziet eruit als slappe BH maar als je  m aanhebt voelt t als een sport BH - super ondersteuning. Hunkemoller op almere stad heeftt ook grotere maten, maar die moet je even bellen om te vragen of ze de jouwe ook hebben.. ook redelijk betaalbaar trouwens. Succes met je zoektocht!!

Andere tips en info voor grote-maten-zwangerschapsbhs zijn erg welkom!

Esther (L ´stad)

Ik heb een meegroei BH in cupmaat G gekocht bij de Hunkermoller. Hij was wel erg prijzig, 60 euro.
Mij is verder opgevallen dat een goede meegroei BH ook wel behoorlijk rekt. Ik heb er namelijk ook een van de prenatal in een 85 E gekocht voor 15 (of 19) euro en die past voorlopig ook prima. De BH's zelf groeien ook mee... Ik weet niet of ik die tot het einde aankan, maar hij is wel een stuk goedkoper (en heeft niet van die brede schouderbanden). Als je de omvang 1 tot 2 maten groter neemt scheelt dat namelijk ook in de cup maat en met een groeiende buik kan wat meer omvang ook geen kwaad.
(Voor mijn zwangerschap had ik 80 F)

Veel succes allemaal met het vinden van geschikte BH's!

quote: Essie31 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-07-2007 01:05:02'));

Hoi Hoi,

Hier hetzelfde probleem: altijd al 75E gehad en nu na 19 weken groeispurt van boobies gehad - 80G. Is idd moeilijk goed passende BH te vinden.

Iemand trouwens een idee of   en tot wanneer je nog beugel-bhs mag dragen? Een verkoopster bij Livera in Dronten zei dat ik absoluut geen beugels mag dragen tijdens de zwangerschap. Ik vraag me af waarom bekende zwangerschapsbh-merken ze dan in hun assortiment hebben. Iemand een Idee??

Voor Martine:
Elle Ve in Lelycenter heeft mij aan mijn huidige meegroeibeha geholpen (Anita) Was eerlijk gezegd wel prijzig. Er is 1 model dat tot en met maat I gaat, dus we kunnen nog even vooruit.. hihi. Support BH van Noppies (23,50) bij Liefkind in Dronten is ook erg goed, ziet eruit als slappe BH maar als je  m aanhebt voelt t als een sport BH - super ondersteuning. Hunkemoller op almere stad heeftt ook grotere maten, maar die moet je even bellen om te vragen of ze de jouwe ook hebben.. ook redelijk betaalbaar trouwens. Succes met je zoektocht!!

Andere tips en info voor grote-maten-zwangerschapsbhs zijn erg welkom!

Esther (L ´stad)

Ik heb mijn bh gekocht in Amersfoort bij It's time (hebben ook een website). Ik weet alleen niet tot hoe groot zij gaan.
gr mama vanMD

Terug
Bovenaan