@ SuuZM85

Hallo 4atas,

Lief van je dat je aan me hebt gedacht!

De vorige echo was de kleine op alle fronten gegroeid, gelukkig. Wel zit ze nog steeds tegen de ondergrens aan maar niet meer volledig in de "zorgen zone" .

Helaas viel 1 waarde toch wel buiten alle curves. En daar is direct het ziekenhuis voor gebeld, voor een second opinion. Maar het ziekenhuis vond deze waarde nog wel in proportie en waren van mening dat we nu nog niet doorverwezen hoeven worden naar de gynaecoloog.

Wel moet ik het rustiger aan gaan doen (dan met name op mijn werk) en krijg ik weer een echo met 30 weken om te kijken hoe het met de groei staat.

Gister heb ik een 3d echo gehad, omdat het resultaat bij de vorige echo niet zo mooi was door de ligging van de kleine. Maar ook toen viel de echoscopiste meteen weer op dat het een klein meisje is. En vroeg ze tot drie keer toe of we echt al een echo hadden staan met 30 weken.

Dus al met al wel iets meer gerustgesteld en opgelucht dat ik -nog- geen bedrust hoef te houden. Want daar werd wel mee gedreigd.

De kans bestaat dus nog wel dat, als ze met 30 weken nog steeds aan de kleine kant is, ik alsnog doorverwezen wordt. Maar voorlopig denk ik daar niet aan en probeer ik lekker te genieten.

Maar nogmaals lief dat je aan me gedacht heb!

Kleine moeite hoor vroeg het me af kan me voorstellen dat je zo geschrokken was :)

Fijn dat het kindje goed in de gaten wordt gehouden en wel gegroeid is.

Doe het idd rustig aan!

Terug
Bovenaan