A Anoniem Guest aug 20, 2007 #2 haha, geweldig! Ja, Bumba is hier ook het allerallerlekkerste om te eten. Groetjes Ilona
A Anoniem Guest aug 20, 2007 #4 Hahaha... leuke foto zeg. Misschien moeten we het zelf ook eens proberen, want al die baby's vinden die knuffels super lekker.
Hahaha... leuke foto zeg. Misschien moeten we het zelf ook eens proberen, want al die baby's vinden die knuffels super lekker.
A Anoniem Guest aug 20, 2007 #5 Hihi, straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen Ja, een hapje Bumba of Barbapapa, misschien wel heeeeel lekker! We missen vast wat.
Hihi, straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen Ja, een hapje Bumba of Barbapapa, misschien wel heeeeel lekker! We missen vast wat.
A Anoniem Guest aug 20, 2007 #6 quote: Sophija reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 18:58:08&apos); Hihi, straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen Anders ik wel. Tenslotte hoor ik vaak dat ze op mij lijkt.
quote: Sophija reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-08-2007 18:58:08&apos); Hihi, straks ga ik nog naast mijn schoenen lopen Anders ik wel. Tenslotte hoor ik vaak dat ze op mij lijkt.
A Anoniem Guest aug 21, 2007 #7 Whaaaa, een man op het forum. Het is de papa van Suze. groetjes, Karin
A Anoniem Guest aug 21, 2007 #8 Dan willen we dat natuurlijk wel graag bewezen zien he, dat ze op pappa lijkt. Dus kom maar op met die foto. hahaha groetjes irene
Dan willen we dat natuurlijk wel graag bewezen zien he, dat ze op pappa lijkt. Dus kom maar op met die foto. hahaha groetjes irene