Suzie von Wuzie

Hee Suus!

Wanneer beginnen jullie nu precies met de IVF? Ik ben even niet op het forum geweest dus ik ben het even kwijt. Ben je er gevoelsmatig al klaar voor???
Lijkt me super spannend allemaal!!

Mick, Lara, enz.enz. Wie geht es??

Groetjes en liefs Inge

Heee Inge,

Hoe is het met jou?? Voel je je weer wat beter en uitgerust!!!

Suzie is bijna terug, nog 1 weekje vakantie voor haar, ze zullen het wel heerlijk hebben. Mis haar wel hoor. Na alle vakantie weer eens met z'n allen online gaan. Nu is Lara met vakantie en zij is over drie weekjes weer terug.

Wij zijn vandaag bezig met de voorbereiding van mijn feestje, we geven een borrel vanmiddag. Morgen 6 september ben ik jarig, en dat vieren we dus vandaag en morgen. Nu is manlief met Isabel de stad in om een cadeautje voor me te kopen.

Jullie ook een fijne zondag geniet van het mooie weer. Heerlijk die nazomer. Tot snel hier of online.

Liefs Mick

Hi!

Jemig iedereen lekker op vakantie! Ik kan het niet meer bijhouden hoor! Ik mis ze inderdaad ook. Ik zie zoveel vreemde namen hier dat ik blij ben dat jullie er nog zijn.

Tot snel online!!

En alvast GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Inge

Ja, Cynthia zit in Turkije, nog 1 weekje en dan komt ze terug, het leuke is dat ze daar vandaan gewoon naar het thuisfront mailt en ze hebben het heel erg naar hun zin, ik geloof dat het daar erg warm is, en dat ze wegbranden van het strand.

Suus zit in Griekenland, ook nog 1 weekje en wat zullen ze het daar heerlijk hebben.

En Lara is nu vertrokken voor drie weken naar Spanje. Heerlijk gewoon.

Dus dan ben je nu een beetje op de hoogte.

Gelukkig ben ik er nog even, kunnen we lekker samen kletsen.

Bedankt voor je felicitatie, de borrel was een groot succes.

Jij vandaag ook een hele fijne dag.

Liefs Mick

Hai!
De borrel sloeg dus is als een bom! Leuk he als zoiets geslaagd is en iedereen het gezellig heeft gehad?!

Mmmmm lekker in het zonnetje bakken!! Ik zou zo willen ruilen maarja wie niet!
Mijn man is vandaag geopereerd en ik mag hem morgen ophalen uit de kliniek dus nu kunnen we voorruit kijken.
Het herstel kan nog wel even duren zei de dokter maar we gaan ervoor hoor!

Liefs Inge

Terug
Bovenaan