suzie

Hai Lis,

Alles is goed gegaan ja, er zwemmen nu 2 mooie embryootjes rond in mijn buik en ik hoop heeeel erg dat ze gauw een mooi innestelplekje zullen vinden!

Ik heb ook al een tijdje niks van haar gehoord, Lill from the hill where are you??!

Je vroeg in een eerder berichtje nog hoe wij erin stonden voor wat betreft de stappen in de MMM. Wat erg belangrijk is, en dat doe jij al heel goed, is naar je gevoel luisteren.
Jij bepaalt of je er aan toe bent om een stap richting de MMM te zetten.
Het is wel zo dat als je er eenmaal in zit je goed moet beseffen dat het verleggen van je grenzen dan snel kan gaan, je wilt immers steeds verder gaan....Maar als je er aan toe bent samen dan kun je het natuurlijk eens aan de je gyn. vragen. Er waren bij ons vaak toch wachtlijstjes/vakantieperiodes hier en daar waardoor je samen toch wel de tijd krijgt om stappen te overzien of pauze in te lassen. Maar het kan belastend worden. Ik hoop dat je er iets aan hebt! Ik heb nog een boektip, ken je het boek van Mariel Croon al,
"Zwanger worden, handboek voor kinderwensers en twijfelaars"? Echt een goed boek, Lill noemde het ooit haar 'bijbel' ;-)

Meis, suc6 en als je nog vragen hebt dan lees ik het wel.

Veel liefs, Suus

hoi suus,
tja, ik heb met die endo-operatie wel even genoeg mmm gehad...ik heb van de kuur (hormonen) er na ook een flinke mentale opdonder gehad. beetje overspannen eigenlijk. t gaat nu weer een beetje de goede kant op, maar dat is eigenlijk de reden dat ik nog niet klaar ben voor de ivf. en de gyn zegt dat de kansen zelfs bij endometriose pas keren na 1 jaar... maar goed omdat wij voor de operatie al 2 jaar bezig waren mogen we wel eerder beginnen. ik hoop met alle macht dat t helemaal niet nodig is... hou je ons trouwens een beetje op de hoogte? wat was die ivf site? dan kan ik toch ns een kijkje nemen...lis

Terug
Bovenaan