Sven al weer bijna 3 jaar!

Hallo meiden,

Ik ben vooral een meeleesmama maar laat toch wat van menhoren...haha
Sven wordt 14 augustus al weer 3 jaar. Wat is dat hard gegeaan zeg.
Afgelopen week zijn ook wij naar het CB geweest.
Sven was niet in een geweldige bui en weigerde dus ook een toren te maken van de blokjes....nee mevrouw, dat wil ik niet!
Verder deed hij alles prima, treintje maken, tekenen, en natuurlijk het stoere piratenspel(bril op en plaatjes kijken)
Het is een flinke vent. Hij is nu 97 cm en 17,2 kilo.
Soms maak ik me er wel eens druk om aangezien ik ook flink ben en daar nogal vaak problemen mee heb, welke vrouw niet,..haha
Maargoed, al met al een lekker ventje en hij is sinds 2 weken zindelijk overdag. Tenminste, de groet boodschap is nog wel erg moeilijk en dus resulteerd dat vaak in :een keutel in mijn onderbroek mama....

Veder gaat alles goed hier en willen wij na onze verhuizing, oktober dit jaar, misschien beginnen aan spruit twee....spannend allemaal!

groetjes

Kirsten, mv Sven

Heej Kirsten,
Leuk dat je meeschrijft! Wat gaat het toch snel, al bijna drie jaar. Fijn dat het zo goed gaat met Sven. Knap dat hij al zo ver zindelijk is. Spannend dat jullie voor een tweede spuit willen gaan, hoop dat jullie wens snel uitkomt. In maart is onze tweede spruit geboren en dat lijkt zelfs nog sneller te gaan dan de eerste. Misschien ook omdat ze ook een flinke dame is van nu al 7,9 kilo bij 64 cm, terwijl haar grote broer niet zo flink is (13,6 kilo bij 92 cm).
Al begonnen met de voorbereidingen voor de verjaardag van Sven?
Groetjes

Hallo daar,

Sven zijn verjaardag vieren we met alleen de familie en naaste vrienden.. is druk zat dan. En dan zit je toch ook al met een huis vol.
De uitnodigingen zijn de deru uit en de spullen voor zijn traktatie zijn in huis....
Nog even achter een fiets aan voor zijn verjaardag want dat krijgt hij van ons...

Super leuk allemaal..... bij jullie ook alles goed?

Wel druk zeker met 2 kleintjes in huis.... ben stiekum wel blij dat er strax 4 jaar tussen zit, sven naar school en uit de luiers... dan heb je alle tijd voor de tweede.....

maar misschien maak ik me dat alleen zelf maar wijs...hihi\

groetjes

Kirsten

Hoi hoi,
Leuk al die voorpret voor zijn verjaardag! Wat gaan jullie trakteren? Kan ik vast een idee opdoen voor Thoms verjaardag in september ;-)

Sven zal vast blij zijn met een fiets! Thom heeft er alvast een gehad, hij is eind september jarig en nu weten we zeker dat hij de zomer vast kan oefenen, haha.

De drukte met twee kids vind ik erg meevallen, Toen Thom zo klein was vond ik het wel druk, maar toen was alles nog zo nieuw, nu gaat het allemaal eigenlijk heel makkelijk met Noor. Ze slaapt, drinkt en lacht, echt genieten. Thom is ook erg lief voor zijn zusje, hij helpt nu ook met het geven van haar fruithapje, erg leuk om te zien. Er is ook wat voor te zeggen om te wachten tot de oudste op school zit, het is maar net wat je zelf prettig vind, denk ik.

Groetjes Laura

Terug
Bovenaan