Sven is geboren!

Ha meiden,

Ik hoop dat jullie dit nog gaan lezen want ik zie dat alles op een grote hoop is gegooid! Lekker gezellig!

8 mei op moederdag is Sven na 2 persweeën en een bliksmenbevalling van 3 uur en 45 minuten geboren. Ik heb de geboortetens gebruikt en dan was een echte aanrader. Het was gewoon fijn om op die knop te kunnen duwen en de tinteling net iets harder dan de wee te zetten... hierdoor was ie veel beter onder controle voor mijn gevoel.

Sven woog 3010 gram en is wel erg lang... dus echt een kleintje om te zien. Maar wel supermooi, vind iedereen natuurlijk van zijn eigen kinderen. Na 2 dagen heel misselijk te zijn geweest van de lancering. Maar daarna begon ie heerlijk te drinken en nu doet ie het supergoed. In de avonden een beetje onrustig, maar dat hoort erbij... dat had Loïs ook!
Helaas is de borstvoeding weer niet gelukt. Bij de eerste keer kolven kwam er al weer bloed mee, net als bij Loïs. Toen dachten we dat het kloven waren, maar ik had dit keer nog helemaal niet aangelegd omdat ie zo misselijk was. We hebben gelijk de lactatiekundige laten halen en zij concludeerde helaas dat ik een erfelijke afwijking in mijn borsten heb. De aanhechting van de melkklieren naar de tepel is te kort waardoor deze tijdens voeden en kolven kapot getrokken wordt, van binnenuit gaat bloeden en giga veel pijn doet.
Sven is dus op dag 2 al aan de fles gegaan met heel veel liefde. Ik baal er wel van want ik zal dus nooit borstvoeding kunnen geven, maar beter zonder pijn de fles dan dat gemartel. En hij was op dag 8 al boven zijn geboortegewicht... lekker toch??

Het is echt genieten!

Gefeliciteerd met je zoontje!

Geniet er maar lekker van en druk hem maar lekker tegen je aan als je hem zijn lekkere flesje geeft.
Het maakt hem niet uit hoor, als hij maar liefde krijgt!

liefs mamajb

Hey,

ben er even niet geweest, we zijn verhuisd, hadden geen internet en loeidruk en dan ben je bevallen. GEFELICITEERD !!! Wat een leuke naam, past goed bij Lois... Hoe reageert ze op haar broer?
Jammer dat de borstvoeding niet gelukt is. Aan de andere kant heb je het geprobeerd en blijkt het helemaal niet te kunnen (ben je een van de weinigen, balen zeg!) Maar de kunstvoeding tegenwoordig is zo goed! En als je zoals je al zegt erbij stil staat en dan of op andere momenten echt de tijd neemt is dat toch ook prima?!
Geniet van deze eerste bijzonder tijd!

liefs Natasja

He hallo!!

Wat leuk om te lezen dat je bent bevallen!!! Gefeliciteerd! Zo te lezen was het inderdaad een supersnelle bevalling!
Geniet ervan en heel veel geluk!
Gr Antoi

Terug
Bovenaan