Sven is omgedraaid en vandaag had ik mijn laatste werkdag!!

Hallo meiden,

Mag ik jullie voorstellen aan ons zoontje Sven!!
Nog niet geboren maar zo heet hij.

Hij is gedraaid!! Hij lag in een onvolkomen stuitligging wat gezien is op een extra echo met 33 weken omdat ik hem weinig voelde. Nu ben ik 34 weken en hij heeft gedaan wat hij moest doen.

Hij kan nog omdraaien als hij dat wil dus ik hoop dat hij zo blijft liggen.....

Het maakt mij eigenlijk niet uit, zit er totaal niet overin.............als hij maar goed ter wereld komt.

Daarnaast was vandaag mijn laatste werkdag. Heerlijk gebak gegeten en de bewoners en collega's gedag gezegd. Heb hele lieve cadeautjes gekregen........

NU LEKKER LUIEREN EN GENIETEN VAN DE "RUST" !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs Jessica
 
Hallo

Geniet lekker van je verlof.
Wat goed dat hij gedraaid is, de mijne lag ook in stuit en de laatste keer weer goed maar als hij op zijn vader lijkt dan gaat hij weer in stuit liggen hahaha.
Mij maakt het ook niet uit hoe hij ligt heb alleen gezegd mochten ze twijfelen of ik wel gewoon kan bevallen ivm stuitligging dan zou ik toch graag een keizersnede willen ipv 15 uur lopen puffen en veel pijn hebben en dan alsnog moeten.

Leuke naam trouwens weet iedereen al hoe jullie kleine gaat heetten? bedoel dan familie!

Alvast een fijne jaarwisseling
 
Lieve jessica, leuke naam hebben jullie voor je zoon! ben blij voor je, dat hij is gedraaid, onze kleine man blijft tot nu toe nog steeds overdwars liggen! Geniet nu van je verlof en mooi dat je het zo hebt kunnen afsluiten en dat je lekker verwend bent!

Genietze van de rust!

liefs kirsten
 
Grappig dat je de naam bekend maakt. Stoere naam hoor.

Luier ze :), ik ga lekker heel veel series kijken vooral charmed, hihi, krijg ik nooit genoeg van.
 
Oh wat lekker dat je nu eindelijk kunt gaan genieten van je verlof! En leuk om alvast kennis te maken met Sven. Nog een paar weekjes wachten en dan komt er ook een gezichtje bij.
 
Gelukkig meid, is toch een opluchting, hopelijk blijft ie nu lekker zo liggen tot ie er uit moet ;-)

Lekker luieren, mijn zwangerschapsverlof is ook officieel gisteren in gegaan, zijn wij op dezelfde dag uitgerekend dan??? Ik de 8e.....
 
Hay hay,

Nee, niet alle familie weet de naam hoor maar vond het wel leuk om het met jullie te delen vast. We noemen hem zelf nu ook al zo hahaha.

Ik ben off. de 10e uitgerekend

xxxxxxxxxxxxxxxxies
 
Terug
Bovenaan