swaddle me

hallo dames,

Ries is erg onrustig, vooral met zijn armen. Hij houd zich iedere keer wakker en slaat zichzelf ook geregeld in zijn gezicht. Morgen komen ze van het cb om het inbakeren uit te leggen. Nu vroeg ik hun naar de "swaddle me"maar daar hadden ze nog nooit van gehoord. Zelf gebruiken ze de pacco doeken. Maar van mijn schoonzusje heb ik gehoord dat deze erg lastig zijn als 's nachts de luier verschoond moet worden.

Heeft iemand ervaring met de "swaddle me"?

Groetjes Suus

hoi

Ik heb de Swaddle Me gebruikt maar onze dochter wou er niet in slapen ze begon dan helemaal te huilen omdat ze haar handjes dan niet langs haar hoofd kon leggen en zo slaapt ze , dus ik heb hem maar 2 keer ofzo gebruikt   Ze werd er dus helemaal niet rustig van.  Maar ik vond het systeem wel heel handig .Verder kan ik je er niet zoveel over vertellen. Je mag hem van mij overnemen als je wilt

groetjes indy

hoi,

Ik gebruik de pacco doeken ook, en moet zeggen, erg tot onze tevredenheid. Niet fout vast te maken, en prima ook voor 's nachts. Maakt wel wat herrie (er zit klitteband op), maar onhandig? Nee, onze dochter, 2 mnd, slaapt door pacco doeken veeeeel beter.
Swadle me ken ik niet overigens.

succes ermee!

groetjes, Noes

Hier iemand die de swaddle me heeft gebruikt en er ook erg enthousiast over is.
Mn zoontje had erg last van zn zwaaiende armen tijdens het slapen. Dus door een beetje zoeken op het net kwam ik op de swaddle me, ook omdat ik em betaalbaar vond.
Eenmaal in huis gelijk gebruikt en oh wat werden de slaapjes van mn zoon beter!
Ik vond het eerst wel een beetje zielig, vooral hoe het er uit zag, dat koppie boven dat pakketje.
Maar het hielp dus daar had ik me snel overheen gezet.
Had eerst de small gekocht daarna ook de large in huis gehaald.
Het afbouwen ervan ging wat lastiger maar eigenlijk was dat ook niet echt een probleem.
Ik heb toen een gewone slaapzak genomen waarvan ik de armsgaten had dichtgenaaid.
Overdag steeds een slaapje  in een gewone slaapzak  zodat ie kon wennen. Toen dat goed ging heb ik 1 armsgat opengemaakt zodat ie 's nachts 1 arm vrij had. Overdag steeds meer slaapjes in een slaapzak met de armsgaten open.
En toen was ie er klaar voor om allebei zn armpjes vrij te hebben.
En nu nu nergens meer last van! Maar goed hij is ook al 15 mnd hahahahah

Succes ermee!!!

liefs jen mv mike

Terug
Bovenaan