sweetwicca

Hoi, ik zat vanmorgen even aan je te denken hihi. Je moet toch wat he.
Morgen moet jij naar de gynaecoloog en gaan jullie verder alles bespreken. Nu lees ik snel dat mensen willen dat je beter voor een keizersnede zou kunnen gaan.
Voor het moment natuurlijk fijn, geen pijn ed. Maar na die tijd zit je nog ruim 6 weken met de beperkingen. Je hebt pijn t.g.v. de buikwond, je mag niet zwaar tillen ed.

Is het niet een optie om te bespreken of je geen ruggenprik in combi met een pijnstiller voor je ribben. Je ribben hebben nu een paar weken de tijd gehad om te genezen, en dat zal nu inmiddels grotendeels genezen moeten zijn (zeg niet dat het geen pijn doet) Maar als jij met een ruggenprik in combi met pijnstillers je kindje te wereld kan brengen, kan jij na je bevalling meer genieten. (denk ik)
Je hoeft niet te herstellen na een grote operatie. Je ribben zullen misschien meer pijn doen, maar zal snel weer weg zakken, dit omdat je ook meer pijnstillers mag na je bevalling (tenzij je borstvoeding zou willen geven, maar ik kan mij voorstellen dat je dit niet helemaal ziet zitten)

Ik weet natuurlijk niet of mijn idee uitgevoerd kan worden. Maar ik zou het zo fijn vinden, dat je na je bevalling eindelijk kan opknappen en kan gaan genieten en met een keizersnede, gaat dit weer een aantal wekenn duren.

x yvonne

Het is niet zo dat je na een keizersnee perse zo slecht bent hoor. Een vriendin van mij heeft weken in een sodabad gezeten met helse pijnen na een vaginale bevalling en kreeg bij de tweede een keizersnee en voelde zich 10x beter en was zo weer op de been! Een natuurlijke bevalling is gewoon niet altijd het beste. Gelukkig heb je een afspraak bij de gynaecoloog en die zal je goed kunnen adviseren!

Hoi dames

ik heb er goed over nagedacht hoor. Mijn ribben gaat idd sinds een week beter. Mijn angst dat ze weer breken tijdens de bevalling is helemaal op de achtergrond door afgelopen weekend.

Wat op dit moment voor mij de keus voor een keizersnede maakt: ik kan niet eens naar de wc lopen!
ik ben zo ziek en verzwakt en met die bloedarmoede erbij. Ik ben niet in staat om maar een wee op te vangen, ik ben niet in staat op te persen of mijn been maar omhoog te doen.

Ze kunnen mij pijnstilling geven maar niet kracht en energie om mijn kind te baren
ook al zou ik nu een week in het ziekenhuis liggen, dan nog voel ik mij nog geen 3% beter. De klachten gaan pas na de bevalling weg

Sowieso moet ik na de bevalling ene paar weken genezen, ongeacht hoe mijn kindje eruit komt.
want mijn bekken moet 6-12 mnd genezen, mijn ribben moeten verder genezen, mijn lichaam heeft een paar weken nodig om weer helemaal tot rust te komen en alle kwalen te genezen
bleodarmoede duurt een paar weken

En psychisch kan ik nu echt niets meer hebben hoor, je probeert continu de kracht te vinden maar er is echt een grens

Hoe dan ook, ik zit nog voorlopig aan mijn bed vast.
Morgen vraag ik dus ook of zij een bevalling zien zitten en zoja waarom wel want ik zie het niet.

Maar wel fijn dat je je gedchten zo eerlijk deelt, een keizersnede is idd niet iets lichtzinnigs, maar ja dat is een zwangerschap sowieso niet

Hoi!

Een keizersnee is niet niets idd maar ik kan me zo goed voorstellen dat je er naar verlangt.
Tuurlijk zou je het liever anders zien..je had een hele andere zwangerschap willen hebben..
Ik hoop voor je dat ze het doen. Snap niet dat ze er zo moeilijk over doen..als jij het zo graag wilt en het gewoon geestelijk en lichamelijk niet aankan. In engeland mag je zelf kiezen..soms lijkt me dat wel beter...
Het is beter voor iedereen als het op de natuurlijke weg gebeurt (tenminste dat wordt gezegd) maar soms vind ik een ks ook kunnen hoor. Zeker in jouw geval.

Mijn gyn zei dat het een paarden middel was en dat ze dat zeker niet gauw zouden gebruiken...
Mijn moeder zat erbij en wilde bijna zeggen dat ze het geweldig vond :) ze vond het zo veel fijner als een gewone bevalling!

Laat het ons maar weten morgen! Spannend voor je!

hihihi had je moeder het maar gezegd!! had dat gezicht wel willen zien

ene paardemiddel doe ff normaal!

zelfs de huidige minister wil het weer bespreekbaar maken!

Wat dnek je dat de gevaren voor mij zijn als ik nu natuurlijk beval? en veel bloed verlies? ik heb al bloedarmoede en geen reservers meer!
ik zet mijn eigen leven op het spel en dat van de moeder van Mara, de vrouw van Dennes enzovoorts

Nee hoor met paardemiddel komen ze bij mij niet weg.

Terug
Bovenaan