Sweety en Justin

A

Anoniem

Guest
Heyyyy meis,

Was ons topicje aan t zoeken maar kon m niet terug vinden,dan beginnen we gewoon weer een nieuwe :))))
Het is alweer een poosje geleden dat we elkaar voor het laatst "gesproken" hebben en ik ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat?
Hoe gaat het met je knulletje?groeit goed.eet goed,slaapt goed?
Geef je nog volledige bv?Krijgt Justin al bijvoeding?

Hier gaat het prima,Damian groeit goed,eet goed(geef nog volledig bv)maar het slapen gaat sinds een tijdje een stuk minder goed,maar ookdat zal wel weer goed komen,hoop ik

Hoop snel iets van je te horen!

liefs Caro en Damian

heeeeeeeeeeeeeeeeee Carooooooooootje!!!

wat leuk!!! ik wilde ook weer een nieuwe topic openen voor je maar was je echt ff kwijt!!
fijn dat alles goed gaat met Damian!! weer een overeenkomst of 2 erbij!!!
ook justin krijgt nog volledige BV en slaapt slecht de laatste tijd, moet er snachts 2-3 keer uit pffffffffff en dan 36 uur werken das pittig hoor!! dus mischien ligt het wel aan de leeftijd?? hoop hoop hahaha komt wel weer goed hoor!

Hoe maak je het?? heb net een foto geplaatst van justin!! ik ben wel benieuwd naar damian hoor! leuk je weer geproken te hebben joh heb je wel gemist!!

knuffel van ons!! (succes met je huisje in duitsland hahaha)

Heeeeeeee,

Wat een snelle reactie meis hihihi.
Heb jou ook wel gemist,we hebben eigen stacaravan en we zijn daar  bijna 6 weken op vakantie geweest,maar heb t forum wel gemist,ze moesten daar alleen nog internet uitvinden :))))))

Fijn om te horen dat t ook goed gaat,wat apart dat zowel Justin als Damian snachts slecht slaapt,zal het dan echt de leeftijd zijn?
Ik begon al aan de bv te twijfelen,Damian drinkt overdag ook niet zoveel,met 5 min.stopt hij er al mee en kijkt me dan aan met zijn mooie grote blauwe oogjes en begint dan spontaan te lachen,maar op deze manier drinkt hij al vanaf het begin,volgens het cb moet ik dan wel slagroom geven hihi.
Sinds een paar daagjes ben ik begonnen met wat fruit en groente bij te geven,fruit vind hij wel lekker,maar van de groente begint hij helemaal te schudden,zo vies vind hij t ,moet er wel om lachen,is zo n komisch gezicht,
wat leuk een foto van justin,die ga ik opzoeken,ik zal martin es vragen of hij een foto van damian erop kan zetten!
Damian zit momenteel bij me op schoot lekker te bellenblazen met af en toe wat geluid erbij,erg aandoenelijk!

knuffel ons

tja ik denk echt de leeftijd hoor caro...justin drinkt ook maar max 10 minuten hoor langer is het niet maar hij groeit goed, alleen is hij tenger gebouwd. en dat ze snachts niet slapen das ook door de Bv he, met fles slapen ze veel langer  door omdat dat zwaarder is.BV is heel licht verteerbaar dus vult minder snel. komt goed hoor, ik wil nog ff volhouden. ik geef pas vanaf 6 maanden fruit bij verder nog niks eignelijk. raad mijn CB af, omdat het niks zou toevoegen en hij alles via mij binnen krijgt. ik eet namelijk alles biologisch en veel fruit en groente en ik slik visolie dus tja...ik volg het wel op. wel geef ik hem al af en toe ergens een likje van bv appelmoes en vla . grappig gezicht is dat he ahahahah super.

wat spannend hoor emigreren! ben benieuwd. succes met zoeken enz.
en heb je verder een lekker vakantie gehad?? ik ben ook erg benieuwd naar damian!! justin is nu 67 cm en weegt 6800 gram.

tot gauw weer liefs terug

nog een fotootje hahahaha soory hoor heb de smaak te pakken lol

ow beetje groot sollyyyyy maar niet heus woehahahahahaa

He meis,

Wat een ongelooflijke mooie foto zeg en wat een ongelooflijk lekker ding,heerlijk!Wat een schat zeg!
Ben vandaag met Damian naar het cb geweest,hij heeft de 3de prikjes gehad,was erg apart,toen hij de naald in het been kreeg moest hij erg lachen naar die vrouw,heb ik nog nooit meegemaakt,toen ze de andere kant deden,was de pijnlijke vloeistof volgens haar,toen protesteerde hij wel maar echt huilen niet,ongelooflijk wat een bikkel he?
Damian is nu 66 cm lang en hij weegt 8010 gram,wat een vent zeg!Zijn hoofdomtrek is 45cm.
De vrouw van het cb zei wel dat Damian er niet echt uit ziet als een babaytje van 4 maanden,hij is erg sterk en groot en als je m ziet zul je wel zeggen dat hij 6 maanden is of nog ouder.
Ik zal straks aan mijn mannetje vragen of hij hier een foto kan plaatsen,je moet Damian echt zien,tis zo`n schatje slijm slijm slijm   hahaha.

liefs ons

wowwwww wat knap van damian zeg!! Justin moet altijd wel ff huilen hoor! zeker de laatste keer, omdat ze toen 3 keer de prik moesten zetten omdat meneer te sterk was en de prik uit zijn beentje werkte....zieligggggggggg maar oke zou mezelf ook niet vergeven als hij iets kreeg omdat ik geen 3de keer de prik wilde toestaan....tjonge dan is damina idd een flinke jongen hoor hahahah justin is nu 67 cm en weegt 6800 gram...hij heeft ook maar een heel klein koppie geloof 40 cm ofzo....ik wil echt wel een foto zien van hem hoor ben zo nieuwsgierig!!! papa van damian, zet uw der op!!!

liefs van ons

Terug
Bovenaan