Sweety en Justin

A

Anoniem

Guest
Hoiiii,

Eindelijk weer een berichtje van ons!
Het gaat goed met Damian en mij,Damian is nog steeds een makkelijk en lief jochie,alleen kan hij zichzelf niet zo goed vermaken,hij wil het liefste de hele dag op schoot zitten.
Sinds ongeveer een maandje heeft hij 2 tandjes,hij heeft gelukkig nog niet in de gaten wat hij daarmee kan doen,anders denk ik niet dat ik nog bv aan hem kan geven!
`s Nachts slaapt hij nog steeds niet door en wordt gem. 2 a 3 keer wakker.
Hij krijgt ook sinds kort bijvoeding en dit gaat heel goed,hij vind t heerlijk en geniet er zichtbaar van.
Nog even over de foto,heb je geen emailadres waar ik m naar toe kan sturen,ik snap er echt helemaal niks van hoe ik een foto hier moet plaatsen

Hoe gaat alles met jou en Justin?
Alweer bijna 6maandjes wat gaat t snel he?

liefs Caro en Damian

heee lieve Caro!!

Wat goed dat het goed gaat met damian!! Ook justin kan zich niet zo goed zelf vermaken hoor!! half uurtje tot 3 kwartier box en dan simmen hoor! Liefst wil hij dak hem hele dag draag, mooi niet he hahahaha. Laatste tijd simt hij echt wat meer, maar ach zal de leeftijd welzijn! Hij is nu 70 cm en weegt 7600 gram. tandjes heeft hij nog niet en krijgt ook nog steeds volledige BV met een fruithapje tussendoor! Hij was ook echt toe aan vast voedsel hoor hij keek het eten van mij vork hahahaha. ook een lia vindt hij leuk helemaal onder zit hij dan lol. en hij staat aan de tafel he, en begint met tijgeren. omrollen is momenteel zijn leukste spelletje!

Tuurlijk heb ik een mailadres, maar ik zet er wel ff spaties tussen hoor!
sweety_geers_76 @ hotmail.com je moet dus de spatie voor @ en na @ wegleten he!
Leuk om met je te mailen hoor! We kennen elkaar nu toch al zo lang he en ben wel heeeeeel benieuwd naar Damian hoor!!

tot mails!

liefs van ons!!

Terug
Bovenaan