sweety even over 21 juli in Den Bosch (Rosanne lees even mee)

Hoi,
jij schreef dat je Den Bosch goed kende. We zoeken namelijk een grotere locatie (park, restaurant, speeltuin of iets dergelijks met liefst gratis! parkeergelegenheid) waar we met 15 -20 mama's en kinderen kunnen afspreken.
Den Bosch zelf in dat gaan we niet doen. Dat werkt niet. Aangezien jij Den Bosch goed kent de vraag of je zoiets in de buurt weet.
Groetjes Veerle

Hai Veerle

wat de vvv had aangeraden was vlak bij het station, niet zo handig dus... is betaald parkeren. Weet iemand misschien een hotel of wegrestaurant dat geschikt is?
De Lucht misschien??? Is dat niet richting Oss?

Hee,

ik bemoei me er ook even mee. Ik had daar ook al over na zitten denken. Als er mensen opgehaald moeten worden van het station, kan ik wel voor taxidienst spelen, maar ik wil Laura niet steeds in en uit de auto halen. Ik denk dat de andere mensen er ongeveer net zo over denken, dus als we dan iets voor Laura kunnen regelen, kan ik wel een keer naar het station op en neer rijden. Wie weet maakt dat het makkelijker om een locatie te vinden.

Groetjes Ilona

Ha, da's fijn Ilona!

Ik heb op de website van de Lucht gekeken... Da's niks! Burger king enzo... Lijkt me niet gezellg. Op de (oude) weg van Den Bosch naar Oss zitten toch ook wat restauratiemogelijkheden? is daar niks bij? Iemand bekend daar? Daar is alleen geen park

hoi,hoi,

Ben net even aan het zoeken geweest naar een park of zo.
Nu kom en park tegen in den bosch waar boerderijdieren rond lopen en rond een water ligt. Het heet het Prins Hendrikpark en ligt rond de Ijzeren vrouw. Maar kan niet vinden of daar ook een restaurant is en of het makkelijk bereikbaar is.
Misschien  weet Sweety dit??

groetjes Sonja

Hai Sonja (en rest)

Bedankt voor het meedenken! We kunnen evt even kijken of daar iets is.
Ik heb net ook gesurft en gebeld en heb het volgende gevonden:
Campanile Hotel in de wijk Maaspoort. Ligt aan een plas met groen. Het is een zakenhotel dus in het weekend vaak rustig. Per OV goed bereikbaar, 15 min vanaf staion DB en kort lopen. Parkeergelegenheid is gratis en we mogen daar parkeren en naar de plas gaan (is straat over). Er is een terras voor mooi weer. We kunnen niet reserveren, maar ze verwachten wel plek. En er is geen verschoongelegenheid, maar daar zullen we vast wel wat op vinden...

Adres is: Goudsbloemvallei 21/25, 5237MH Den Bosch

Wat denken jullie?

Terug
Bovenaan