Sweety!!!!

A

Anoniem

Guest
Hè Sweety...

kwam je naam tegen! en dacht hè! ben jij dezelfde sweet waar ik mee gedichtjes maakte, en heel veel schreef?? ik dacht ook met een tess?  ongev 2 jaar terug????????? hoe is het met je?? of ken je me niet meer???

Liefs, Emmy!

heeeeeeeeeeeee emmieeeeeee meis!!!!!
Wat ontzettend leuk joh!!! jaaaaaa ik ben het hahahahah Tess is er ook nog maar die is alweer in de 30 weken zwanger van de 2de en ik heb net getest en ben nu na 3 miskramen ook zwanger van de 2de!!! Maar hoe is het dan met jou meissie??? Heb nog vaak aan je gedacht!! Alles goed met je???

wat leuk joh!! spreek je gauw!!

kussssssssss

H``eèèè wat super leuk!!!!!!!!! ik ben ook zwanger!!! helamaal spontaan na bijna 3 en half jaar!!!! nu 9 weken en 3 dagen!!!! en we zijn zoooooooooooo blij!!!!!!!!!!!! wanner jij?? wat leuk samen zwanger! hopen dat alles goed gaat met je dit keer!!!!

Liefs, en spreek je gauw!!!! Em

ach meid wat vind ik dat leuk voor jullie!!!! eindelijk na zo'n lange tijd!!! gefeliciteerd hoor lieverd goed voor jullie en hardstikke gegunt, wat heb jij nog lang moeten wachten!!! Hopelijk gaat alles goed met jullie?? Ik ben pas heel pril he tussen de 4-5 week denk ik...hoe voel je je verder???

we houden elkaar wel op de hoogte nu he!!!! hardstikke leuk joh!!! eigen topic hahahaha mischien moeten we die maar bij zwanger zijn maken he...is anders lullig voor hier!!

kusssssssss

ja doen we sweet! ik open daar een topicje met jouw naam!! okè! doei!!!!!!!!!!!! liefs, en een
dikke knuffel!!!! Em

Terug
Bovenaan