A
Anoniem
Guest
ja sweet, hier was ik weeer! gezellig weer samen! en hopen dat alles goed gaat! wat erg zeg 3 miskramen? wanneer was dat?? en van hoelang?? het lijkt me afschuwelijk! vanmiddag ben ik voor t eerst naar de verloskundige geweest, op intake gesprek, volgende week maandag voor een echo....vind het super spannend zeg! Zou alles wel goed wezen,,of is het geen lege vruchtzak..ach ja, er kan zo veel verkeerd gaan! heb jij dat niet??
ik heb nergens last van..alleen ontzettende ontzettende honger!!! elke 2 uur knort mijn maag als een gek...en moet ik echt wat eten anders hou ik het niet vol...nou dat vind ik zo ergniet..en jij?????? ergens last van???? en je eerste kindje?? gaat t daar goed mee?hoe oud is het?? nou tot schrijfs!!!!!!!!!!! Emmie
ik heb nergens last van..alleen ontzettende ontzettende honger!!! elke 2 uur knort mijn maag als een gek...en moet ik echt wat eten anders hou ik het niet vol...nou dat vind ik zo ergniet..en jij?????? ergens last van???? en je eerste kindje?? gaat t daar goed mee?hoe oud is het?? nou tot schrijfs!!!!!!!!!!! Emmie