Sweety76 vraagje aan jou

Ik vind jou banner zo leuk maar weet niet hoe ik die in mn bericht moet krijgen.
wil je een gedetailleerde beschrijving geven want snap echt niet hoe dit moet   (heb al van alles geprobeerd) alvast bedankt !!!!

mama an

hoi hoi,

je gaat naar de pagina, dan klik je op zwangerschapsteller, geef je uitgerekende datum in, klik op de foto die je wil en klik dan op geef code, helemaal onderop. dan krijg je een html code, en een bb code, je moet de html code hebben. vervolgens ga je met je rechtermuis op de code staan en selecteer je de optie copieren, dan ga je hier heen en maak je een berichtje aan, klik je weer op je rechtermuis en selecteer je de optie plakken...en voila, daar is je banner! veel succes!! xxx

Heel erg bedankt !!!

Moet ik dit nu elke keer opnieuw doen ?
Ik was dus steeds met de BB code bezig en wist ook niet dat het pas een plaatje werd als je het bericht geplaatst had

groetjes mama an

jaaaaaaaaaaaaa gelukt!! en ja, je moet hem steeds opnieuw plaatsen, maar ik heb hem opgeslagen op mijn buroblad, dus hoef ik hem alleen maar te kopieren als ik dat wil. kun jij ook doen! en je kunt hem ook achter ieder bericht laten plaatsen, das ook een optie, maar dan krijg je alle berichten die je plaatst meteen je banner erbij, vond ik niet zo handig...

je bent al stukje verder dan ikke, hopelijk voel je je goed? veel succes nog!!

liefs sweety

Terug
Bovenaan