swingen op muziek

Hoihoi,
Ik moet altijd zo lachen om Delano.
Als hij muziek hoort gaat hij met zijn hoofdje heen en weer en als hij in zijn loopstoel zit of op de grond ligt op zijn rug,gaat hij met zij beentjes trappelen,heel snel en wild.
Vooral op het liedje van rednex(cotton eyed yoe)gaat hij compleet uit zijn dak.
De oudste is helemaal weg van dat liedje dus kleine broer neemt het al van hem over(pfff).
Dansen jullie kindjes ook op muziek?
Groetjes Tanja

Nou, voor zover je het dansen kan noemen . . . . .
Kian kan nog niet staan, dus dat gaat lastig, maar als ie op de grond ligt wordt het een soort losgeslagen kikker!
Ook als we liedjes zingen gaat ie mee 'zingen'. Het lijkt nergens op, maar het is zoooooo schattig!
Ik vind het ook zo schattig als kleine kindjes wel kunnen staan en ze gaan met die luierkont heen en weer wiegen! Whahhh, schattig!!!
Liefs Nelleke

Hoi
Mark is ook altijd op zijn manier aan het dansen als hij muziek hoort!!!   Echt heel leuk om te zien.   Als hij een leuk liedje hoort begint hij met z'n hoofd heen en weer te schudden en ook met z'n hele lichaam op en neer... Ook als ik zing gaat hij dansen.   Hij vindt het ook prachtig om in  z'n handjes te klappen!!! haha

Groetjes Liesbeth

Nou hier ook een danseresje..
Vaak als ze muziek hoort begint ze al heen en weer te wippen, maar als wij vragen "doe maar eens dansen" dan begint ze ook te wippen en te "slaan"met haar hoofd.
Erg geinig om te zien..

En nu begint ze ook al een beetje in de gaten te krijgen wat ze moet doen bij het liedje klappen in de handjes... KLAPPEN!!!

groetjes pally
ps veel dans plezier..

Hier wordt door de kleine nog niet geswingd, maar sinds gisteren doet hij wel een poging om met ons mee te zingen. Ik zing sochtends altijd een kort liedje als ik hem uit bed haal en hij deed heel enthousiast mee: DA! DA! DA! tijdens het liedje terwijl hij dat anders nooit deed!

Terug
Bovenaan