Swinnie, klets me even bij!

A

Anoniem

Guest
Hallo meid,

Ik heb nog geen tijd gehad om alle berichtjes te lezen. Maar wat zag ik tussen de regels snel door heb je een baan? Geweldig gefeliciteerd, wanneer moet je beginnen?

En het feest was leuk? en met je mannetje is het ook goed (het klusverhaal)?

Ik hoor het wel

Kus
talke

Hoi Talke,

Nog even snel,want moet vanmiddag werken,ja,leuk he,ben zaterdag begonnen!!
Ik had een week daarvoor een gesprekje gehad en vorige week kreeg ik te horen dat ik zaterdag al kon beginnen!
Het is in een kledingzaak,zowel voor Heerlen en Maastricht,dus afwisselend.
Dus dat is inderdaad ook weer een opluchting!
Mijn vriend en ik hadden de week ervoor best wel wat stress,leefde langs elkaar heen,geen geklus meer,dus ik werd een beetje depri,voelde me een beetje op de laatste plaats komen,hij had het druk met zijn voetbal,hij voetbalt zelf,is leider bij het 1e elftal,gaat zaalvoetballen en is penningmeester...dat brak mij een beetje op!
Maar zoals ik al schreef,het gaat nu weer prima,gelukkig!
Ik had ook weer wat aandacht nodig,heb hem dat ook wel duidelijk gemaakt!
Het feest was ook   super,hij is 40 geworden had een feest gehouden in een kroeg.
Was ook voor mij even een ontlading!

Ik ben blij dat je er weer bent,al krijg ik nu ook wat minder tijd,met mijn werk,ik ga 25 uur per week werken.
Maar dit is ook een goede afleiding,ik ben blij dat het zo snel is gegaan!
We houden elkaar op de hoogte Tal!!

Zal vanavond nog even kijken hier!!

Poen,Swin

quote: swinnie reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('28-08-2006 10:31:53'));

Hoi Talke,

Nog even snel,want moet vanmiddag werken,ja,leuk he,ben zaterdag begonnen!!
Ik had een week daarvoor een gesprekje gehad en vorige week kreeg ik te horen dat ik zaterdag al kon beginnen!
Het is in een kledingzaak,zowel voor Heerlen en Maastricht,dus afwisselend.
Dus dat is inderdaad ook weer een opluchting!
Mijn vriend en ik hadden de week ervoor best wel wat stress,leefde langs elkaar heen,geen geklus meer,dus ik werd een beetje depri,voelde me een beetje op de laatste plaats komen,hij had het druk met zijn voetbal,hij voetbalt zelf,is leider bij het 1e elftal,gaat zaalvoetballen en is penningmeester...dat brak mij een beetje op!
Maar zoals ik al schreef,het gaat nu weer prima,gelukkig!
Ik had ook weer wat aandacht nodig,heb hem dat ook wel duidelijk gemaakt!
Het feest was ook   super,hij is 40 geworden had een feest gehouden in een kroeg.
Was ook voor mij even een ontlading!

Ik ben blij dat je er weer bent,al krijg ik nu ook wat minder tijd,met mijn werk,ik ga 25 uur per week werken.
Maar dit is ook een goede afleiding,ik ben blij dat het zo snel is gegaan!
We houden elkaar op de hoogte Tal!!

Zal vanavond nog even kijken hier!!

Poen,Swin

Oh meid wat geweldig voor je! Dat is super uitgepakt! en 25 uur dat is heel goed te doen (ook na een zwangerschap, hihihhi). Leuk dat het feest je ontspanning heeft gebracht, daar was je wel een beetje aan toe he!

wat zou je zeggen van het gezegde:  one down en one to go!

Wat zou dat heerlijk zijn he?

poene terug
talke

Terug
Bovenaan