Swinnie? Tamaar?

A

Anoniem

Guest
Hallo

Ik zie dat jullie al een tijdje niets meer geschreven hebben, zijn jullie er nog?
Of hebben jullie wat meer afstand genomen?

Groetjes talke

Hoi!!

Ik heb je inmiddels op de chat gezien,maar ben inderdaad niet meer zoveel hier.
Merk dat afstand toch wel een beetje werkt.(is wel moeilijk)
Ik lees wel mee,maar reageer niet meer op alles.
Ik moet zeggen bij de klusbus is het ook erg leuk..we hebben het ook over andere onderwerpen en dat geeft ook weer afleiding!!
Ik mis Tamaar inderdaad ook al een tijdje,heb haar wel nog gezien op de chat vorige week.
En Tammygirl heeft ook wat afstand genomen...ik mis haar ook!!!
En niet te vergeten Sweety,maar ik weet dat zij geregeld langs komt hier en op de chat!
 Zij is lekker aan het genieten van haar zwangerschap,maar leeft heel erg met ons mee,de lieverd!!
Vind het leuk dat we geregeld zo contact houden Tal!!
Ik zal je zeker op de hoogte houden en ik hoop jij mij ook!!!!
Ik hoop voor je dat het gauw raak is..ik ga duimen!!!!!!

Heeel veel liefs,Swinnie

hoi hoi
ook ik ben er nog hoor wel ook maar hier even afstand genomen
ben eigenlijk vaker op de chat omdat ik zo dan niet altijd met zwanger zijn bezig ben maar wel gezellig ff kletsen kan
we zijn wel n weekend weggeweest en hebben t zo vreselijk druk gehad
senk dat ik vanavond op de chat ben
jullie ook??
liefs tamaar
ps lief dat je aan ons denkt talke has jouw ook al gemist

hee meissie

Ik word wel niet genoemd, (snik snik) hihiihhi maar ben der nog wel hoor!!! lees regelmatig mee en ben idd op de klusbus als enige zwangere hihihi. mag chaffeuse zijn hahahha Hoe gaat het met je????

liefs sweety

Ohhh Sweety

Ik vergeet je niet. Maar ik heb nog berichtjes van je gezien dus ik dacht zij er nog. en ja de Klusbus is ook heel leuk.

Verder alls goed met mij afwachtende weer het is vandaag dag 19 nog 6 daagjes tot NOD een stemmetje in me zegt dat het goed zit. Maar mijn verstand is bang voor een teleurstelling

Spreek jullie snel
Talke

Terug
Bovenaan