swinnie??????

A

Anoniem

Guest
he meid. hoe is je gesprek gegaan heb de nagels van mijn duimen er al vanaf geduimd en zit nu bijna aan het eerste kootje!!!
heb besloten dat ik de volgende keer maar ga bidden dan doet het misschien wat pijn aan mijn knieen
goh ben echt nieuwsgierig
hoort het wel , liefs tamaar

Kben inderdaad ook erg benieuwd hoe het gegaan is.

Nadine.

Ja Swinnie!! Laat ons niet langer in spanning!!

Maar ja, 't is ook superlekker weer buiten, dus ik kan me voorstellen als je daarvan aan 't genieten bent.

Liefs,
Chantal

Ooooooh,sorry meiden!!!
Heb net al bij een ander topic mijn hele verhaal gedaan en nu lees ik dit,speciaal voor mij,wat lief!!!!
Ik heb weinig tijd dus als jullie willen mogen jullie even lezen bij het topic:nieuw topic;makkelijk te vinden voor Tamaar,daar heb ik allles zowat ingeschreven.

Dankjewel voor jullie medeleven...jullie zijn SUPER!!!

Liefs,Swinnie

He Swinnie,
Ik zou het allemaal op z'n beloop laten en afwachten wat Didi gaat doen. (ps het gaat overal niet even goed met Didi) Als Hunkemoller je nog voor een gesprek vraagt dan zou ik gewoon gaan. Je leert er altijd van. En mocht je gewoon nog een ronde verder komen dan zou ik de baan aannemen. Na je zwangerschap kun je altijd nog voor 20 uur terug komen. Hunkemoller is een echt super bedrijf.
Mocht je nog vragen hebben of tips willen schroom dan niet. Ik heb nl. een eigen toko in de detailhandel.
Liefs Ronel

Terug
Bovenaan