Swiss Strolli-rider

Hoi,

Ik zag in de Wij jonge ouders van gisteren die Swiss Strolli-rider. Hierop kunnen kinderen vanaf 15 maanden zitten achter een wandelwagen. Hij zou moeten passen op 85% van de wandelwagens en buggy's. Weet iemand of ie ook op de Bugaboo past en hoe duur ie is???? Hij staat wel op de pagina van bibi, maar alleen een foto...
 
Wij hebben ook belangstelling voor dit grappige ding en ik heb gemaild naar de fabrikant. Of hij past op je wagen moet je zelf in de winkel proberen. De adviesverkoopprijs is 119 euro. Zij kunnen je vertellen waar hij wordt verkocht bij jou in de buurt. Je kunt ze mailen via hun website www.bibi.nl
 
ik sprak gisteren iemand op mijn werk (werk bij een pretpark)en die hebben hem gekocht en er zat een kind op en zei dat is handig dat bleek dus niet zo te zijn.
het loopt niet fijn en met een buggy moet je uitkijken dat als je andere kind uit de buggy is en de andere zit nog op de swiss strolli-rider dat de buggy niet omvalt
die mensen rade hem af en wilde hem eigenlijk al weer kwijt.
je betaald er een hoop voor en het valt erg tegen zeiden ze die plank waar de kinderen op kunnen staan is veel handiger zeiden e en die deden ze er straks weer op.
ik weet niet of je hier wat aan hebt en ja je moet het zelf uitproberen en beslissen wat je doet
groetjes mirjan
p.s bij ons kosten ze ook 119euro in de babyzaak
 
Terug
Bovenaan