SWSI & MMdj zelfde verhaaltje!

Zo MMdj heb even een nieuwe topic gemaakt.
Kunnen we hier gezellig verder kletsen...
Hoe is het nu met je?
Hebben ze op je werk nog iets gemerkt van je positiebroek?

Groetjes

Hey SWSI,
Alleen mijn naaste collega zag het.
Maar die is ook op de hoogte, dus die let zo ie zo al overal op. Voor de rest had niemand het door!
Maar ga toch proberen het nog even uit te stellen om ze op mijn werk te dragen. Voelde me er toch niet heel gemakkelijk in...
Maar gisteren was het gewoon even beter.
Ik had namelijk een hele lange dag van 09.30 uur tot 00.30 uur. Wij hadden van het werk namelijk ook nog een oppasavond. Dus ik heb gewoon twee dagen aan elkaar in uren gewerkt..... Dus dan was het wel lekker even geen strak zittende broek aan te hebben.

Ja ik ben echt zooooo benieuwd!
Wij hebben idd nog nooit een echo gehad.
Nog 3 weekjes wachten en hopen dat alles goed blijft gaan. Ik heb ook niet veel kwaaltjes hoor.
Beetje moe en af en toe last van mijn rug.
Ook heb ik (weer) een blaasontsteking.
Dat is dan weer een beetje minder, maar hij is alweer bijna weg.

Verder ben ik afgelopen Dinsdag begonnen voor MvM. Wel vergeet ik soms even dat ik in een potje moest plassen, en dan zat ik al op de wc.
Maar verder gaat het wel prima eigenlijk.
Ik ben gewoon super blij dat ik dit voor een ander kan doen!

Nou fijn weekend en we spreken elkaar!

Groetjes

Hallo meiden,

Zag net bij toeval dat je weer zo snel zwanger bent geraakt MMdJ! Gefeliciteerd. Het verhaal klonk ook al zo bekend!

Geniet er lekker van!

Grtjs, Marjoleine
10w

He MMdj,

Alles goed?

Met mij niet zo. Ik vrees sinds vanmorgen voor een 2e MK. Ik heb weer bloedverlies, wel oud bloed maar zo begon mijn vorige MK ook.
Ik vind het verschrikkelijk en ik weet niet wat ik moet doen. Ik hoop zo dat het loos alarm is maar het voelt niet goed.
Morgen denk ik dat ik maar een dagje thuisblijf en de VK bel. Ben zo bang dat als het gebeurt dat het op mijn werk of ergens anders dan thuis gebeurt.
Dat risico wil ik niet meer lopen.
Dus afwachten maar weer.
Ik hou je op de hoogte.

Groetjes

Hoi SWSI,

(Sorry dat ik mee lees in een 1op1 onderwerp) maar ik lees dus net je bericht.
Wat erg voor je. Hoe gaat het nu met je? Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen in deze onzekerheid en ik hoop dat het allemaal alsnog goed komt.
Liefs

@SWSI:
Hoe gaat het met je???
Ik heb even een paar dagen geen tijd gehad om te internetten! Dus lees nu pas je berichtje.
Ik hoop heel hard dat het niets is!
Misschien een beetje oud bloed verlies???
Laat je het even weten?
Sterkte!
Liefs MMdJ

Terug
Bovenaan