syllie86

A

Anoniem

Guest
Vanmorgen nog een test gedaan en het streepje was dit keer iets duidelijker.
Ik ben dus echt zwanger!

Mijn man is nu ook overtuigd. Hij moet het alleen nog even verwerken.

Hoe voel jij je?

Liefs mamajb

Wow gefeliciteerd nogmaals!! Fijn dat je nu de bevestiging hebt!

Haha, tja het blijven mannen he!

Ik voel me prima, ik merk dat mijn bloeddruk weer omlaag is geschoten dus moet goed opletten met opstaan. Verder nog niet echt misselijk (zolang ik bij de schommels weg blijf :)) maar bij mijn vorige zwangerschap begon dat pas na 6 weken. Het zou fijn zijn als het nu niet zo heftig wordt als toen... best wel veel last gehad. Maar we bereiden ons voor op hetzelfde, kan het alleen maar meevallen! En die paar weken, ik heb het er met alle liefde voor over!

Hoe is het bij jou? Lukt het om je mond te houden? Ik heb het er heeeeeel zwaar mee, ben blij dat ik 3 weken vakantie heb nu!

Hele fijne zwangerschap gewenst! Ga je ook naar de april-club?

Liefs!

Oohh Yes Yes! Gefeliciteerd. Super leuk. Ook voor jou nogmaals Syllie86. Hou ons op de hoogte hoe het gaat...

Ik heb last van avond-misselijkheid, niet heel erg gelukkig maar ik voel me dan ook niet echt lekker.
Mijn borsten voelen groter en gespannen aan.
Verder soms wat hoofdpijn.

Ik heb tot nu toe niet zoveel moeite met het niet vertellen. Ik wil niet dat mijn kinderen het weten omdat ze zich dan toch niet stil kunnen houden.
Ik heb alleen een klein probleempje....mijn schoonouders willen ons volgend jaar in de meivakantie meenemen op vakantie. Ze hebben nog niet geboekt want ik heb ze met een smoes nog even tegengehouden. Dat hou ik niet meer lang vol!
Hoe redden wij ons hier nou uit?
Ik ben in de meivakantie uitgerekend als het goed blijft gaan.
Ik wil ze het pas vertellen na de eerste echo.

Ik ga ook naar de april club ...zie je daar.

Terug
Bovenaan