@syllie86

A

Anoniem

Guest
Eventjes in een apart berichtje. Jeetje Syllie wat ontzettend kut! (sorry, geen ander woord voor)

Kwam het vanzelf op gang? Hoe gaat het nu?

Misschien wil je het er helemaal niet over hebben... dan is dit gewoon een berichtje om je even een enorm hart onder je riem te steken.

X

Er zijn ook weinig andere woorden voor...

Het kwam vanzelf, begon met een klein beetje oud bloedverlies. Na 2 dagen helderrood bloed maar nog steeds een heel klein beetje. En toen op de allerlaatste dag in Mallorca heel veel bloedverlies.
Had me een hele andere vakantie voorgesteld, maar helaas heeft het niet zo mogen zijn :-( gelukkig geen pijn gehad, en bij de echo was te zien dat alles 'schoon' is, dus dat is wel positief.

En nu even slikken en weer doorgaan... ben er wel erg verdrietig om, maar dingen lopen helaas soms anders dan ik zou willen. Heb al heel erg veel meegemaakt dus dit was wel klap nummer zoveel. Maar we geven de moed niet op! Ooit komt alles goed! ;-)

Lief berichtje van je, dank je wel!
Xxx

Natuurlijk komt ooit alles goed, maar dat maakt deze periode niet minder rot. En dat het dan ook nog tijdens je vakantie gebeurt is dubbel vervelend. Neem je tijd om ervan te bekomen.

Wel fijn dat je geen nare nasleep hebt van restanten en curretage. Hopelijk voelt je lichaam snel weer vertrouwd en is het heel gauw raak, zodat je deze periode kunt afsluiten.

Sterkte meis en als je lekker van je af wilt praten, schroom niet.

Liefs!

Hoi Syllie, Wat een akelig bericht. Heel veel sterkte toegewenst en hopelijk kun je het snel een plekje geven! xxx

Hoi Syllie86,

Sorry dat ik niet eerder heb gereageerd op je nare bericht. Ik kon niet reageren op het forum en ik wist niet waardoor dat kwam.
Het heeft wel een paar weken geduurd maar nu kan het weer.

Ik vind het echt heel erg voor jou en ik wens je heel snel een gezonde zwangerschap toe!
Heel veel sterkte en geluk meid.

liefs mamajb

Sterkte! Volgens mij ben je wel meer vruchtbaar na een miskraam hopelijk is het snel weer raak en blijft het lekker bij je zitten!

@mamajb: dank je wel meid! Lief van je!
Ik hoop dat bij jou alles goed gaat!

@kimmie24: jij ook bedankt, we gaan het gewoon nog een keer proberen ;-)

Terug
Bovenaan