Sylvia... hoe is het nu met jou?

A

Anoniem

Guest
Hoi Sylvia,
ik vroeg me af hoe het nu met jou was... je poste laatst iets over de ruzie tussen jou en je man en daarvoor dat je je eenzaam voelde in het dorp waar je nu woont.
Hoe gaat het er nu mee? Ik hoop alweer wat beter. En dat het allemaal wat rustiger is geworden.
Groetjes Veerle

ja ik ben ook heel benieuwd... we hebeen je hier al ff niet gezien....

Hoi allemaal,

Wat lief dat jullie naar mij vragen..
Momenteel gaat het allemaal niet meer zo goed hier.
De ruzie is wel weg alleen het voelt niet zo meer als vroeger voor mij.
het feit dat hij eerder en veel vaker internetseks heeft gehad is voor mij eigenlijk een stop.
ook al wil ik  dit niet ik ben bang dat ik hem nooit meer kan vertrouwen en dat het een kwestie van tijd is totdat het harde woord word gezecht kortom dat een van ons vertrekt.
ik ben nog steeds momenteel bij hem omdat ik hem WIL vertrouwen en van  HEM hou  maar dat lukt alleen niet zo.
Eenzaam voel ik mij nog altijd en weet het momenteel allemaal niet meer.
Het enige wat ik weet is dat ik voor mijn zoon moet zorgen(dat ik nog steeds geweldig vind hoor!!! )  en hem zo min mogelijk te laten zien hoe verdrietig ik ben.
Ook betrap ik mezelf erop dat ik mij steeds meer met mijn moeder ga vergelijken(zit ook al z'n lang verhaal achter) wat ik eigenlijk helemaal niet moet doen want IK ben een goede moeder.
Eigenlijk denkt patrick verder niet meer zo erover na heb ik het idee..
hij vind (alweer) dat het goed is afgesloten wat het eigenlijk ook wel is . maar als ik mijn vertrouwen niet terug krijg dan moeten we toch anders gaan doen
maar nu moet ik mij gaan dochen want vanmiddag hebben wij een begravenis...

XxxX sylvia mama van natas (alweer 7 maand en 1 dag)

Ha meid,
tsja... vertrouwen moet groeien he. Dus daar is tijd voor nodig. Geef jezelf die vooral.
Wel goed dat jullie het e.e.a. hebben uitgepraat.
Rot dat je je nog eenzaam voelt. Heb je daar al iets aan proberen te doen? Of komt het er niet van met dit gedoe....
Veel sterkte vanmiddag.
Groetjes Veerle

quote: veerle06 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('27-08-2007 09:35:36'));

Ha meid,
tsja... vertrouwen moet groeien he. Dus daar is tijd voor nodig. Geef jezelf die vooral.
Wel goed dat jullie het e.e.a. hebben uitgepraat.
Rot dat je je nog eenzaam voelt. Heb je daar al iets aan proberen te doen? Of komt het er niet van met dit gedoe....
Veel sterkte vanmiddag.
Groetjes Veerle

Hoi veerle.
ik heb geprobeert om mensen van mijn eigen leeftijd en iets ouder te leren kennen .
maar daar flop ik gewoon in.
weet ook niet echt waar ik mensen moet leren kennen..
spreek nooit iemand aan eigenlijk vind ik dat beetje vreemd altijd.
Ben altijd bang dat ze me niet aardig vinden of raar of wat dan ook.
(hoezo onzeker)
naja het geloof in mijzelf is gewoon heel erg hard na beneden gevallen na dit alles.

bedankt
xxx syl

Ha,
vervelend zeg. Als je wilt kan je altijd mee doen op msn hoor.
We zitten   er nu ook op met een aantal.
Mijn msn is: mamaVeerle06 apenstaartje hotmail.com
Groetjes Veerle

wat rot dat het nog niet goed gaat tussen jullie. maar inderdaad, zoals veerle al zegt... vertrouwen moet groeien.....
ik vind het wel knap dat je hem nog een kans wil geven.
en ga niet aan jezelf twijfelen hoor.... je BENT een goede moeder.
jammer dat je je zo eenzaam voelt.en nu vanmiddag ook nog een begrafenis. het houdt niet op he?!

ben blij dat je wel heel erg van natas geniet!

sterkte vanmiddag...

liefs marijke

Terug
Bovenaan