Sylvia

hoi,

hoe gaat het met je?

Veel dingen die je op het forum vertelt komen me bekend voor. Ik heb ook een jaar lang gen contact met mijn moeder gehad, maar sinds kort weer wel en het gaat goed nu.

Ik ben wel nieuwsgiering naar je verhaal. Hoe je je zwangerschap hebt beleeft en hoe het nu gaat sinds Natas geboren is. Als je het niet wilt vertellen hoeft het niet.

Veel liefs

Lovely Rose

quote: Lovely-Rose schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-06-2007 19:33:02'));

hoi,

hoe gaat het met je?

Veel dingen die je op het forum vertelt komen me bekend voor. Ik heb ook een jaar lang gen contact met mijn moeder gehad, maar sinds kort weer wel en het gaat goed nu.

Ik ben wel nieuwsgiering naar je verhaal. Hoe je je zwangerschap hebt beleeft en hoe het nu gaat sinds Natas geboren is. Als je het niet wilt vertellen hoeft het niet.

Veel liefs

Lovely Rose

hoi,
mij gaat erg goed hoor met jou? (en de kleine natuurlijk)
je kan me toevoegen op msn als je wil... silly_meisie@hotmail.com
en vind het juist leuk om erover te vertellen hoor ben er heel erg trots op dat ik dit kan en ben ook super trots op mijn kleine mannetje ( die niet zo klein meer is haha)

als je geen msn hebt moet je ff zzeggen hier op forum want dan vertel ik het hier wel (en geloof me doe ik echt graag.)

En trouwens voor alle andere die dit lezen iedereen mag mij toevoegen hoor..
vind ik wel gezellig...

XxxX mama van natas

Terug
Bovenaan