Symptomen 6dpo

<p>Welke symptomen hadden jullie vanaf 6dpo?</p><p>Ik maak mezelf helemaal gek, heb vlagen van duizeligheid en misselijkheid, lage rugpijn en vlagen van krampen onderin mijn buik?! </p><p> </p><p>Waarschijnlijk kan dat nog geen eens met 6dpo, maar oh wat word ik hier gek en onzeker van?.. </p><p>Testdatum staat op 5 Maart</p>
 
6 dpo echt 0,0 kwaaltjes. Kwamen bij mij sowieso pas na 6 weken. Ik heb mezelf voor NOD altijd voorgehouden: meeste kwaaltjes als misselijkheid komen van het hcg hormoon, wat je past hebt na een eventuele innesteling. En die is op 6 dpo nog niet geweest ;-) Deze gedachte hield mij in ieder geval met 2 benen nuchter op de grond haha
 
Met 6dpo kan een innesteling zeker wel zijn geweest, ken 3 vrouwen die met 4 of 5dpo al een innesteling hadden en ook vage klachten.. 
zitten in ronde 13, dus je wilt zo graag symptomen hebben.. we moeten helaas afwachten tot 5 maart, zijn nog lange dagen helaas 
 
Ik zit ook 6 dpo. Niet echt kwaaltjes behalve steken,lage rugpijn en hoofdpijn maar ook ik probeer mezelf dingen wijs te maken die er misschien helemaal niet zijn. 
Ik wil te graag. Mijn NOD is ook 5 maart.
 
Hoi allemaal, ik ben nieuw hier. Na lange tijd mee te lezen en te denken; zal ik een account maken toch maar gedaan. Beetje spannend wel om te reageren!
Afgelopen week (woensdag 20-2) zat ik ook op 6Dpo. Ik had ineens hele erge rugpijn, ik voelde het voornamelijk bij bukken en tillen of mezelf ontspannen tijdens zitten. Heel apart en nog nooit gehad. Na 2/3 dagen was dit weer over. Ook dacht ik wat te voelen in mijn buik. Onderin wat zeurderig gevoel maar niet heel erg en oja af en toe steekjes. En ik heb pijnlijke borsten, maar dit heb ik ook weleens gehad en daarna gewoon ongie werd.
Is dit herkenbaar bij iemand?
Ik zit in ronde 18 inmiddels.
groetjes kim
 
Terug
Bovenaan