<p>Goedenavond!</p><p> </p><p>Momenteel ben ik iets meer dan 17 weken zwanger maar ben ik ook echt de enige die in mijn omgeving zwanger is. Niet echt iemand om symptomen en ervaringen mee te delen dus. Daarom wou ik hier wat neerzetten wat ik tot nu toe heb ervaren. Het is trouwens een jongetje!
</p><p>Ik merk best wel dat ik vlot aankom, ik mijd de weegschaal nu al omdat er al zeker 6 kilo aanplakt, dit gewicht zal ook deels in mijn borsten zitten want die waren al groot maar zijn nu zwaar en gigantisch. Verder zie ik ook wel mijn bovenbenen die al iets steviger aangelegd waren indikken. Ik was maar 55 kilo maar ik ben erg klein waardoor ik snel propperig word. Ik probeer nu maar niet teveel meer te wegen en te doen wat ik denk dat goed is. </p><p> </p><p>Sinds mijn buik groeit merk ik dat ik erg let op de grootte. Zo is mijn buik in de ochtend natuurlijk kleiner. Of als ik naar de wc ben geweest, dit is logisch maar vind ik toch soms nogal een ding en word er onzeker van. Ik heb vandaag een angelsound besteld en ga deze morgen avond proberen, dit puur om te gaan proberen mijn onzekerheid wat weg te nemen, ik kamp nogal met onzekere gevoelens over of de zwangerschap wel goed gaat en hoop dat dit een oplossing is. Ik voel denk ik de baby nog niet, op die paar keer dat ik twijfelde of het niet een spastische darm was. </p><p>Ik heb licht last van me liezen. Het lijkt net of ze sneller ‘verreken’</p><p>dit was het wel een beetje, iemand die hier ook over mee kan praten, ??</p>