Symptomen en geen symptomen

<p>Hi Ladies, </p><p>Ik had vanaf de eisprong allerlei symptomen zoals, duizeligheid, last van mn rechter eierstok, vermoeidheid en hoofdpijn... Echter vanaf 9 dpo geen symptomen meer als enkel wat licht in mn hoofd en voel me gewoon anders (nu dpo 10)... Kan dit dan betekenen dat de innesteling niet gelukt is? Iemand hier ook ervaring mee en dan toch zwanger? Hoor het graag van jullie!</p>

Volgens mij kun je voor de innesteling nog geen symptomen hebben. Althans, geen symptomen die te maken hebben met een evt zwangerschap. Voor de innesteling heb je nog geen hcg (zwangerschapshormoon) in je lijf. Het enige wat je kunt doen is afwachten. 

Ik denk dat het nog erg vroeg is om te weten of er een bevruchting is geweest of niet. Het kan ook de ovulatie geweest zijn. Je kunt het beste even afwachten. 

Joh weet je, je lichaam kan je gewoon onwijs voor de gek houden. Menstruatiesymptomen lijken op zwangerschapssymptomen. Jouw klachten kunnen bijv ook komen door te weinig drinken. Heel nuchter gezegd: ik zou me gewoon niet te druk maken. Je kunt helaas niets anders doen dan wachten! Als het gelukt is, wordt je niet ongesteld en heb je een positieve test in handen. Maar je kunt jezelf helemaal gek maken en dan voel je je zo rot! 

Bedankt voor de reacties :) We zullen het inderdaad wel zien... ben er ook niet super veel mee bezig maar ik vond die klachten zo raar omdat ik normaal nergens last van heb... 

Terug
Bovenaan