Symptomen en st

<p>Hoi Allemaal. Ik heb een paar vragen over diverse symptomen en stuitligging.</p><p>ik heb sinds het begin van mijn zwangerschap al veel bloed wondjes in mijn neus en met snuiten zit er altijd wel wat bloed. Ik heb ook veel slijm in mijn keel waar ook regelmatig een klein beetje bloed bij zit. Ik lees online wel dat bloedneuzen vaker voor kunnen komen maar herkennen jullie dit ook icm bloed bij slijm.</p><p>Daarnaast ligt mijn meid al die tijd al in stuit, moet voglende week weer terug voor controle. Maar hebben jullie tips waardoor ze misschien al wat gaat draaien?</p><p>ohja en ik heb last van mijn schaamstreek af en toe met draaien. Gemene steken. Herkent iemand dat?</p><p>heel verhaal.. maar bedankt voor het reageren alvast :)</p><p>Gr. Denise</p>

Die steken herken ik zeker heeft met indaling te maken geloof ik. Wat betreft het draaien kan je je eens verdiepen in moxa therapie worden hele goede resultaten mee bereikt. Succes 

Hoi, 
Hier 17 weken zwanger. Nu al weken last van smorgens veel snot met bloed. Nog geen bloedneuzen gehad. Komt door opgezwollen neusslijmvliezen. Kun je ook door gaan snurken. Dat doe ik hier nu dus ook. Tijdens mn 1ste zwangerschap had ik veel last van bloedneuzen. 
Wat jij beschrijft van bewegingen en gemene steken ook heel herkenbaar. 
Geen idee of je je kind kunt stimuleren om tw draaien. Bij mij lag ze lang in stuit. En 1 avond veel beweging. Dag erna op echo lag ze goed. 
Succes!
Grtjs Nvn 

Terug
Bovenaan