Symptomen hallo

<p>Hallo allemaal,</p><p>Waar ik voor 2 weken terug erge eet drang had zijn deze vervangen door vermoeidheid en misselijkheid! Wat een drama. Mijn hoofd wilt nog steeds eten eten eten. Maar mijn lichaam denkt daar iets anders over.</p><p>Met nog een 2,5 jarige peuterpuber om me heen, moet ik zeggen dat ik me soms wel eens zou willen opsluiten om gewoon de hele dag op bed te liggen. Dat doe ik natuurlijk niet. Ik ben iemand die iedere dag leuke dingen met mijn peuter doe, thuis of elders. Maar ik heb geen energie meer waar onze peuter gretig gebruik van maakt wat uiteindelijk nog meer energie kost.</p><p>Heeft iemand de goude tip.</p><p>Ik ben nu 6 weken. Van mijn vorige zwangerschap kan ik me herinneren dat het toppunt was met 8 & 9 weken. Pff dit is nog maar het begin.</p><p>Hoe deden julie dat? Peuter en net zwanger?</p><p> </p><p>Groetjes</p>

Rot zeg! Kan je partner je iets meer helpen? Of misschien familie die af en toe je peuter een dagje op sleeptouw kan nemen zodat je even een dagje kunt bijtanken? Verder zou ik vooral zorgen dat je gezonde keuzes maakt qua voeding om je energieniveau op peil te houden! Succes!

Terug
Bovenaan