symptomen herkennen eerste weken

<p>Hoi dames, even een vraagje. Ik denk dat ik zwanger ben. Heb over 2 dagen mijn NOD en ik voel van alles. Nu kan het zo zijn dat mijn lichaam mij in de maling neemt en dit hoop ik van harte niet!</p><p>Ik heb al een vroege test gedaan maar die was negatief helaas, toch blijf ik hoop houden met alles wat ik heb:</p><p>krampen onderin mijn buik</p><p>hoofdpijn</p><p>misselijk met vlagen</p><p>lage rugpijn</p><p>mn borsten zijn gevoelig en voelen zwaar aan</p><p>moe</p><p>volgens mijn vriend niet te genieten kwa humeur.</p><p> </p><p>Wie kan zich nog de eerste kwaaltjes herinneren en wanneer kreeg je die dan? Want ik zit dan nu bijna op 4 weken als het goed is en dus nog wel erg vroeg voor de kwaaltjes allemaal.</p><p>Alvast bedankt :)</p>

Hoelang ben je al gestopt met pil of iets dergelijks? 
Toen ik zwanger was had ik geen kwaaltjes. Alleen een innestelingbloeding gezien, maar verder voelde ik niets.
al je symptomen kunnen ook horen bij een ongesteldheid, maar we duimen natuuelijk voor je!
heb je een regelmatige cyclus? Want 2 dagen voor je NOD met een vroege test zou je wel wat kunnen meten. Bij mij op dag 12 was het al een knaller. 

Ik moet ook toegeven dat ik heel wat maanden kwaaltjes heb gehad voor mij NOD maar dit was toch echt mn lichaam die me in de maling nam. Begin februari ook een vroege zwangerschaps test gedaan 3 dagen voor NOD maar deze was negatief. 1 dag na mijn NOD weer getest en positief! 
De ronde dat het raak was heb ik totaal geen kwaaltjes gehad, op het uitblijven van mn ongesteldheid na. Ik zou dus als ik jou pas geen vroege testen meer doen maar wachten tot na je NOD, ookal is dit heel lastig.
Ik duim voor je dat je nog een positieve test mag krijgen over 2 dagen! 

Ik had vanaf 4 dagen voor mijn nod kwalen.. onbewuste kwalen het begon met een schimmelinfectie die ik normaal als ik hem heb pas na mijn ongesteldheid had.. vervolgens voelde ik hele zeurende pijn in mijn zij wat aanbleef houden(nu nog) en mijn borsten voelde zoooo apart pijn.. alsof ik weer een borstvergroting had laten doen( die heb ik dus ik weet hoe het voelt?) vocht in de enkels koffie smaakte me te goed en bultjes op tepels.. toen dacht ik 100% dat ik zwanger ben.. 2 dagen voor nod en ja hoor postief getest

Terug
Bovenaan