Symptomen jongen/meisje

Jaja, het zijn bakkerspraatjes maar het blijft wel leuk. Welke symptomen had je en wat was het geslacht van je kind?
Fyi, neem dit niet al te serieus. Het is gewoon leuk om met elkaar hierover te hebben :)
 
Alles wees bij mij op een meisje, en ik was er zelf ook echt van overtuigd dat ik een meisje zou krijgen. Het was een knul ?
 
Ik ben de eerste twee keer misselijk geweest hele zwangerschap en dan zegge ze vaak dat je meisje krijgt heb twee jongens momenteel weer 7 weekjes zwanger en totaal niet misselijk wie weet haha
 
De duidelijkste verrschillen bij mijn zwangerschappen: (eerste jongen, tweede meisje)
-Bij mn zoon was ik misselijk, bij mn dochter echt KOTS misselijk... .
- Bij mn zoon met 20 wk in de ziektewet ivm bekkeninstabiliteit, bij mn dochter begon het eerder maar werd het minder heftig en kon zelfs werken (in de zorg) tot mn verlof.
- Vanaf n week of 16 bij beide de misselijkheid weg en begonnen de cravings..
Bij mn zoon was dat vooral ZOET snoep&ijs en van vette dingen kreeg ik het zuur..
Bij mn dochter wilde ik wel elke dag patat en loempias eten (wat ik natuurlijk niet heb gedaan) en ik kreeg juist het zuur van hele zoete dingen!



 
Hier eerste 2 jongens totaal verschillende zwangerschappen waardoor ik ook dacht dat de 2e een meid moest zijn. Was zo zeker van mezelf. Nu ongeveer 6 weekjes en heb wel krampjes en steekjes en zere borsten wat ik de eerste 2 x niet had. Dus ben benieuwd. Zegt allemaal helemaal niks
 
Eerste zwangerschap; bijna geen kwaaltjes in het begin. Wel de hele zwangerschap af en toe misselijk en overgeven. Vanaf het begin veel puisten, na 12 weken juist een hele droge huid. De eerste weken enorm veel trek in drop. Kleine buik, pas echt goed zichtbaar vanaf een week of 23. Chronisch verstopte neus tijdens de hele zwangerschap, veel bloedneuzen.

Tweede zwangerschap; de eerste 12 weken kotsmisselijk en veel overgegeven. Enorme trek in borrelnootjes. Huid blijft prima. Buik al flink zichtbaar vanaf 9 weken. Erg moe vanaf het begin, gaat maar niet over.

Kortom; twee heel verschillende zwangerschappen en twee keer een jongen ??
 
Eerste zwangerschap vrij snel kots en kotsmisselijk. Heel erg moe. Mijn huid werd een beetje grauwig. Ik had niet echt cravings. Behalve dat ik paar dagen onwijs veel trek had in smeerkaas met kipfilet ? koffie kon ik niet meer uitstaan (terwijl ik een fanatieke koffiedrinker ben). Vanaf het moment dat ik wist dat ik zwanger was, voelde ik gewoon dat het een meisje was. En idd, het was een meisje.
Mijn huidige zwangerschap is erg pril maar nu heb ik cravings in zure dingen, zoals augurk ? misselijkheid begint nu ook weer langzaamaan, maar nu voorlopig in de ochtenden nog. En mijn huid straalt nu. Ben benieuwd….het is nog te vroeg om het geslacht te achterhalen.
 
Eerste zwangerschap: moe en hongerig, trek in zout.
Tweede zwangerschap nergens last van, meer trek in zoet.

Buik was hetzelfde. Echt alleen een flinke buik naar de voorkant. Vanaf achter zag je niet dat ik zwanger was. 2 meisjes geworden.
 
Terug
Bovenaan